Beste tweakers,
Ik heb 2 dagen geleden windows xp prof. 2002 geinstallerd.
Nergens problemen mee, behalve mijn internet (@home op een 3Com 3C900b Kaartje Omgeving Enschede)
In de setup mijn @home computernaam ingevoerd.
Windows herkende mijn kaartje en heeft netjes de drivers geinstalleerd.
Ps. Ik heb nu dus alleen Windows XP en verder geen ander OS.
Dus ik dacht nu ff lekker i-netten.
Ik start IE6 en begon een proggie te downloaden van normaal een supersnelle server. Alleen het ging niet zoals ik had verwacht. Ik haalde hooguit 20kb/s. Dit is dus niet normaal voor een @home aansluiting denk ik.
Dus ik ging van andere servers proberen te downloaden maar wat ik ook probeerde ik kwam niet boven de 20kb/s uit...NERGENS:(
Ik heb al vanalles geprobeerd maar het is me niet gelukt om de snelheid ook maar iets te verhogen.
Misschien hebben jullie tips voor me mbt reg instellingen, of andere instellingen die hier iets mee te maken kunnen hebben.
Proxy uitschakelen heb ik ook al geprobeerd.
Ik zit trouwes niet achter een firewall als het zowieso al iets uitmaakt.
Dus heeft iemand een oploosing voor mij.
Of hebben misschien andere mensen omg. Enschede ook problemen met @home?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb 2 dagen geleden windows xp prof. 2002 geinstallerd.
Nergens problemen mee, behalve mijn internet (@home op een 3Com 3C900b Kaartje Omgeving Enschede)
In de setup mijn @home computernaam ingevoerd.
Windows herkende mijn kaartje en heeft netjes de drivers geinstalleerd.
Ps. Ik heb nu dus alleen Windows XP en verder geen ander OS.
Dus ik dacht nu ff lekker i-netten.
Ik start IE6 en begon een proggie te downloaden van normaal een supersnelle server. Alleen het ging niet zoals ik had verwacht. Ik haalde hooguit 20kb/s. Dit is dus niet normaal voor een @home aansluiting denk ik.
Dus ik ging van andere servers proberen te downloaden maar wat ik ook probeerde ik kwam niet boven de 20kb/s uit...NERGENS:(
Ik heb al vanalles geprobeerd maar het is me niet gelukt om de snelheid ook maar iets te verhogen.
Misschien hebben jullie tips voor me mbt reg instellingen, of andere instellingen die hier iets mee te maken kunnen hebben.
Proxy uitschakelen heb ik ook al geprobeerd.
Ik zit trouwes niet achter een firewall als het zowieso al iets uitmaakt.
Dus heeft iemand een oploosing voor mij.
Of hebben misschien andere mensen omg. Enschede ook problemen met @home?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
..:: Specs ::..