Ik hoop dat iemand me kan helpen met een programma dat ik nodig heb. Als jullie Ez macros kennen zou dat erg veel schelen maar ik leg het wel ff uit. EZmacros is een programma dat je muis en keyboard bewegingen nadoet
. Dit heb ik nodig omdat ik om de zoveel tijd een bepaalde beweging moet doen met muis+keyboard. Ez macros was hiervoor perfect geweest alleen het jammere is, is dat het niet onder dos werkt.
ook niet als ik het met een dos windowtje doe! Als jullie een programma kennen die dit wel kan zeg het me dan alsjeblieft. alvast veel dank
Helemaal niemand???
Het is voor een profielwerkstuk op school, we gaan de circadiane activiteit van een muis meten, maar IP-COACH (werkt alleen in DOS) moet om de 6 uur reset worden en de meting opslaan. En we zien het niet zitten om midden in de nacht naar school te komen als het ook makkelijker zou kunnen met een macro-programma of op een andere manier.
Het is voor een profielwerkstuk op school, we gaan de circadiane activiteit van een muis meten, maar IP-COACH (werkt alleen in DOS) moet om de 6 uur reset worden en de meting opslaan. En we zien het niet zitten om midden in de nacht naar school te komen als het ook makkelijker zou kunnen met een macro-programma of op een andere manier.
Dank voor de update en welkom op het forum, maar 15 jaar na dato is het denk ik niet meer zo relevant. Als de vragensteller nog bezig is met zijn profielwerkstuk op school dan heeft hij hele andere problemen
Vanwege de leeftijd sluit het topic.
Vanwege de leeftijd sluit het topic.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()