hummm..... linkje zou geen kwaad kunnen, kan ik ff zien hoe hij eruit ziet.
ik ga ff kijken
en ff wat info kan ook geen kwaat (wat specs bijv.)
ik ga ff kijken
en ff wat info kan ook geen kwaat (wat specs bijv.)
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
hummm.....
nu ik me bedenk; je zou ook nog wel kunnen vertellen WAAR je hem wil gebruiken (in de trein of tijdens het joggen).
ik heb zelf de expanium 101 uigeprobeerd; allen die viel errug tegen... dit kwam niet door kwaliteit of functionaliteit, maar simpelweg doordat hij VEEL te groot was (en te duur f400,=).
wat ik ook een groot gemis vond was de afwezigheid van id3-tag ondersteuning --> als dat erbij zit kun je bij mp3 tjes zien welk liedje je draait (de titel ervan).
dus ik zou zeggen; ga voor de napa; kleiner (doordat deze 8cm cd's ipv 12cm cd's gebruikt) en meer functionaliteit: ook grote esp (480 sec.)
en de napa is ook niet duur: f306,=
groetjes;
Michiel
nu ik me bedenk; je zou ook nog wel kunnen vertellen WAAR je hem wil gebruiken (in de trein of tijdens het joggen).
ik heb zelf de expanium 101 uigeprobeerd; allen die viel errug tegen... dit kwam niet door kwaliteit of functionaliteit, maar simpelweg doordat hij VEEL te groot was (en te duur f400,=).
wat ik ook een groot gemis vond was de afwezigheid van id3-tag ondersteuning --> als dat erbij zit kun je bij mp3 tjes zien welk liedje je draait (de titel ervan).
dus ik zou zeggen; ga voor de napa; kleiner (doordat deze 8cm cd's ipv 12cm cd's gebruikt) en meer functionaliteit: ook grote esp (480 sec.)
en de napa is ook niet duur: f306,=
groetjes;
Michiel
dank u dank u
(hoelang doet napa op batterijen want 301 doet r 20 uur mee (mp3) en 14 (cd))
(hoelang doet napa op batterijen want 301 doet r 20 uur mee (mp3) en 14 (cd))
hummm.....
napa iets minder (7 uur); maar je krijgt er oplaadbare batterijen meegeleverd en er zit een oplader ingebouwt --> als je de adapter in het stopcontact steekt met oplaadbare batterijen, laad hij ze op.
edit
7 uur = op mp3
voor cd-muziek is hij niet erg handig aangezien er maar 23 minuten cd-muziek op een 8 cm cd kan.... maar hij is daardoor wel een stuk kleiner en handiger mee te shouwen
napa iets minder (7 uur); maar je krijgt er oplaadbare batterijen meegeleverd en er zit een oplader ingebouwt --> als je de adapter in het stopcontact steekt met oplaadbare batterijen, laad hij ze op.
edit
7 uur = op mp3
voor cd-muziek is hij niet erg handig aangezien er maar 23 minuten cd-muziek op een 8 cm cd kan.... maar hij is daardoor wel een stuk kleiner en handiger mee te shouwen
oki en goedkoper 
dus dat maakt uit
srry link vergeten
dus dat maakt uit
srry link vergeten
mrc-districom
er staan hier meerdere spelers; dus let wel op dat je bij de goede kijkt: napa mcd-380
nog een e-winkel
hier staan ook een paar kwele foto's
er staan hier meerdere spelers; dus let wel op dat je bij de goede kijkt: napa mcd-380
nog een e-winkel
hier staan ook een paar kwele foto's
zie ook dit draatje voor nog meer napa fans 
draatje
ziet er allemaal kwel uit toch?
ps waar wilde je hem nu gaan gebruiken?
draatje
ziet er allemaal kwel uit toch?
ps waar wilde je hem nu gaan gebruiken?
ik blijf gewoon ff bezig (ben ondertussen groot napa fan geworden)
ga ff een paar plaatjes posten... (van mp3speler.nl)
ps; merk ook de coole display in de remote op...

ga ff een paar plaatjes posten... (van mp3speler.nl)
ps; merk ook de coole display in de remote op...

humm; is dat een compliment???Op donderdag 11 oktober 2001 22:25 schreef Gerrit83 het volgende:
netjes.......
(jij bent geflipt)
hoezo ben ik geflipt???
naja;
have fun @ the party
Was het zo dat die Napa af en toe vast liep of niet laadt? Of is dat al verholpen?
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
wat dacht je ervan om dat in het napa topic op te zoeken?Op vrijdag 12 oktober 2001 17:42 schreef ReseT het volgende:
Was het zo dat die Napa af en toe vast liep of niet laadt? Of is dat al verholpen?
naja, vooruit, omdat jij het bent:
niemand heeft hem nog binnen van de nieuwe lading, dus dat weten we nog niet...
Pagina: 1