ECCp MegaFlush update

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op 19 oktober aanstaande zal de homepage van DPC (http://www.DutchPowerCows.org) geheel worden vernieuwd. In verband met deze opening is een MegaFlush georganiseerd op die dag om er een feestelijke gebeurtenis van te maken. Kom dus vandaag nog bij het DPC-ECCp team en spaar mee voor deze happening Kijk in de laatste DPCH voor informatie over hoe je mee kunt doen.

Het is de bedoeling dat op de 18e oktober wordt geflusht, om zo de 19e de hele dag in de stats te staan.
Om er zeker van te zijn dat je flush op het juiste moment aankomt, kun je het beste flushen na de DPCH van de 18e.
Je kunt doorblijven flushen tot middernacht.

Hierbij nodig ik ook iedereen uit, om onze proxyserver te gaan gebruiken.
Door gebruik te maken van de proxyserver krijg je subteamstats zoals hier.
Om de proxyserver te gebruiken moet je in eccp109.ini de twee regels over de DP_SERVER aanpassen:
code:
1
2
DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl
DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi

heb je deze regels niet, dan gebruik je waarschijnlijk een oude client. Onderaan de DPCH staan links naar de nieuwe (30% snellere clients)

Verder moet je in userinf.txt het volgende zetten:
code:
1
subteamnaam,emailadres,NickName

Op de plaats van NickName moet je je eigen alias plaatsen. Onder die naam kom je dan in de subteamstats.

Alvast welkom bij ECCp, en dat er nog vele puntjes en leden mogen volgen

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm.. dit is niet zo tof.. dan moet ik opeens veel doen op 1 dag, al die teams aanmaken enz.. AAAHHH...

KoW Bedankt!

• DukeBox
  • Niet online
ff 1 ding, als je GEEN team bent... flush dan direct door, anders worden je stats dubbel gemaakt !

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 20:30 schreef DukeBox het volgende:
ff 1 ding, als je GEEN team bent... flush dan direct door, anders worden je stats dubbel gemaakt !
Thanx, dat bespaart me weer wat moeite. :)
Ik was al aan 't zoeken naar die eccp109.ini file in de Linux versie (1.27-4, vziw de nieuwste)...
Maar toch ook wel jammer, 30% snelheidswinst is niet niks.

• DukeBox
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 20:47 schreef Afterlife het volgende:

[..]

Thanx, dat bespaart me weer wat moeite. :)
Ik was al aan 't zoeken naar die eccp109.ini file in de Linux versie (1.27-4, vziw de nieuwste)...
Maar toch ook wel jammer, 30% snelheidswinst is niet niks.
Ja kan natuurlijk wel de nieuwe client gebruiken ! die 30% heb je dan ook..

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 20:31
Ik heb net een mailtje gestuurd naar KoW voor het team [DPC]Division Eindhoven :) Of het goed is hoor ik nog wel denk ik :D

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

zeg Ko,

werkt dit ook voor die SMP client?????

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• DukeBox
  • Niet online
nee, alleen de 127 versie's kunnen het.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

jammer

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Eindelijk hebben ze het bij TA ook door dat we gaan MegaFlushen.

Hier een stukje uit die thread:
<< Since I know KOW is going to read this,, KOW whats it going to be? 50, 75, 100k DPs???? >>

Of course i read this.

But, i'm not going to tell you the amount we will flush

It will be a nice dump.

PS. Before you begin calling about MegaDumps crashing ND-servers:
Chris has told us that MegaFlushes are no problem.
the limit of DP's per IP per statsrun is 100k DP's
We have 4 statsruns in a day, and our proxyserver has 5 ip-adresses, so we could flush 2.000 k if we want

Verwijderd

Vraag tussendoor: Je punten retiren naar een andere account bij Chriss is me duidelijk. Gewoon ff een meeltje in mekaar flansen.

Maar hoe zit dat bij de Proxy-stats? Worden die ook ge-update? :?

• DukeBox
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 19:20 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Vraag tussendoor: Je punten retiren naar een andere account bij Chriss is me duidelijk. Gewoon ff een meeltje in mekaar flansen.

Maar hoe zit dat bij de Proxy-stats? Worden die ook ge-update? :?
Graag een mailtje richting KoW en Mij, retiren, aanpassen enz.. alles is mogelijk.

Verwijderd

Hmmmm... graag een Irish-coffee dan :9

Prima, is dat voor de rest ook duidelijk. Dus lieve koetjes laat dat geen drempel wezen als je plannen had.
En nu gaat Ome Wimmel ff 1 van zijn kleine koetjes members uit de luchtschieten....... ;)

Homeboy, terug in je stal jij :+

Verwijderd

Hey people

Ik wil wel ff meedoen met flushen, ik heb op dan ongeveer 2000 DP's klaar, wat moet ik precies allemaal doen?

Ik zit/hoef niet bij een team momenteel, dus wat hoef ik niet te doen?

Tnxs

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Hoi,

je bent al lid van DPC, en je hebt al een hoop punten verstuurd, dus aanmelden hoeft niet meer.

Je kunt je blokjes flushen op de 18e oktober na de statsrun.
Dan komen we de 19e met z'n allen in de stats.

Je hebt je ook al aangemeld op de MF teller, dus het enigste wat nog moet is op het juiste moment doortrekken :)

Verwijderd

Prima zoot
Pagina: 1