Simpel goedkoop en degelijk spelertje. veel gebruikt in kroegen, waar ze elke twee jaar een nieuwe cdspeler neermikken ipv een keer een echte professionele te kopen. Stil loopwerk... Standaard geluid, niet echt spannend...
Wat wil je nog meer weten
Wat wil je nog meer weten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ligt eraan wat voor eisen jij er aan steltOp donderdag 11 oktober 2001 21:17 schreef Techwarrior het volgende:
maar wel goeie kwaliteit?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
gewoon voor de normale huis-tuin-keuken muziekliefhebber die af en toe een cd'tje draait...
Heb echt geen dure zooi staan hier, een vrij oude Akai AM16 versterker met 2 mission speakers eraan... weinig bijzonders
Heb echt geen dure zooi staan hier, een vrij oude Akai AM16 versterker met 2 mission speakers eraan... weinig bijzonders
Het is een perfecte speler voor als je geen specifieke wensen aan het geluid hebt.. Als je een cd speler voor een huis tuin en keuken set slecht wil laten klinken moet je volgens mij gewoon erg je best doen...Op donderdag 11 oktober 2001 21:20 schreef Techwarrior het volgende:
gewoon voor de normale huis-tuin-keuken muziekliefhebber die af en toe een cd'tje draait...
het is een degelijk en ok ding dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
* dreeke agrees 
ik heb zelf een of ander Philips ding... klinkt prima... Niet dat ik em ooit gebruik, hij zit niet eens meer aangesloten.
Verder een Aiwa versterker met Jamo speakers
ik heb zelf een of ander Philips ding... klinkt prima... Niet dat ik em ooit gebruik, hij zit niet eens meer aangesloten.
Verder een Aiwa versterker met Jamo speakers
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1