ANS Forum

Pagina: 1
Acties:

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 18:06
Okay, HWS is nu een paar dagen ANS en wat voor een ANS topics zie ik nu allemaal:

- [topic=288731]
Lijkt mij in OM of HA thuis te horen

- [topic=289766]
Zijn al -tich topics over in NT geweest. Dus ook niet echt Advanced

- [topic=289179]
Lijkt mij eerder een NT of een IT topic

- [topic=289404]
Is ook behoorlijk een NT of WOS topic

- [topic=289526]
Lijkt mij NT, IT of WOS topic

Kan aan mij liggen, maar zie tot nu toe niet echt veel Advanced topics

Verwijderd

Yups, was mij ook opgevallen.

Ik vrees, dat dit deels te wijten is aan de gekozen naam.
Het eerste deel is niks mis mee, maar het 2e deel "servers" kan verkeerd geinterpreteerd worden.

Iemand die thuis een leuk klein servertje heeft staan dat draait op win98/2000, linux of wat dan ook en daar een klein probleempje mee heeft, kan nu het idee hebben dat vragen daarover in AN&S thuis horen. Terwijl dit soort vragen eigenlijk gewoon in NT, NOS, WOS of SA thuis horen (afhankelijk van het soort probleem).

[edit]
Laatste stuk even herformuleerd.
Kwam tot de conclusie, dat ik een aardig onleesbare zin uitgepoept had |:(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 oktober 2001 20:13 schreef RedRoon het volgende:
Okay, HWS is nu een paar dagen ANS en wat voor een ANS topics zie ik nu allemaal:
1 dag ja... Nu misschien net 24 uur.
- [topic=288731]
Lijkt mij in OM of HA thuis te horen
Heb je denk ik wel een beetje gelijk in.
- [topic=289766]
Zijn al -tich topics over in NT geweest. Dus ook niet echt Advanced
Had ik nog niet gezien.
- [topic=289179]
Lijkt mij eerder een NT of een IT topic
Zou goed kunnen.
- [topic=289404]
Is ook behoorlijk een NT of WOS topic
Tsja, is ook mogelijk.
- [topic=289526]
Lijkt mij NT, IT of WOS topic
Nog niet gezien
Kan aan mij liggen, maar zie tot nu toe niet echt veel Advanced topics
Ligt vast aan jouw definitie van Advanced...

Als ik jou zo mag geloven is het met 1 query opgelost:
'update topics set forumnr = 19 where forumnr = 24'

Aangezien alles wel weg kan richting NT.
En voor je gaat klagen: We zijn er nog niet over uit wat wel en niet in ANS moet en dat zullen we (hopelijk) gaandeweg 'leren'.

Vergeet overigens niet dat ANS niet zozeer een "elite HWS" is, maar meer een "uitgebreid HWS, waarbij een klein beetje 'schuim' weggedaan is" (waarbij schuim de erge utfs en duidelijke wos/sa/nt/it topics zijn).

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Ach, moet er dan een limiet opgesteld worden, in de richting van:
  1. Je hebt een i.net server die tenminste 10.000 bezoekers p. dag trekt. of:
  2. Je hebt een netwerk met minimaal 100 pc's.
:?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 18:06
Niet alles kan weg richting NT. Maar ik zie topics welke ik al -tich keer gezien heb in NT/NOS/WOS (en dan meestal in NT). Als je dit soort topics toelaat in ANS kun je NT wel opdoeken en van ANS gewoon TNS maken of iets in die aard.

Verder zijn er zeker wel echte ANS topics te vinden op dit moment:
[topic=288851]

Ik zeg ook niet dat alles fout is, maar ik denk dat je (vooral in het begin) topics welke in NT horen moet moven daarheen, maar ook topics welke in NT staat moet moven naar ANS als ze daar beter thuis horen. Dit geldt natuurlijk ook voor NOS/WOS topics.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 11 oktober 2001 22:53 schreef RedRoon het volgende:
Tsja, dat ben ik (zo ;) ) wel met je eens :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 22:53 schreef RedRoon hierboven
Juist :Y)
Ik zeg ook niet dat alles fout is, maar ik denk dat je (vooral in het begin) topics welke in NT horen moet moven daarheen, maar ook topics welke in NT staat moet moven naar ANS als ze daar beter thuis horen. Dit geldt natuurlijk ook voor NOS/WOS topics.
De bedoeling is om vooral "on the fly" te bepalen wat er eigenlijk nu wel en niet thuishoort in ANS. Vooral in het begin is het dan ook belangrijk om actief te modden, en topics die niet thuishoren in het ANS forum te moven naar de andere fora. Zodra blijkt wát er wel en niet thuishoort de FAQ bij te werken met wat illustratieve (verduidelijkende) voorbeeldjes.

Het probleem zit em dezeweek erin dat ik voor mijn opleiding UltraDruk® was, en dus al zodanig veel computer-uren maakte dat ik mijzelf verplichtte om de nodige rust te nemen.

Verder denk ik dat dit gewoon het "nadeel" is als je een forum hernoemd en verplaatst, tov. een nieuw forum maken. Maar ik denk dat met wat geduld we een heel end kunnen komen.

Ik hoop dat ik zo nog even het één en ander extra verduidelijk heb waar nodig :)
Pagina: 1