Toon posts:

Welke scanner is het best?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,

Ik wil een scanner kopen die gewoon goed foto's scant en niet al te duur is. Het schijnt dat de scanners van AGFA erg goed zijn. HP schijnt ook goed te zijn maar die zijn veel duurder. Kan iemand mij hierbij helpen.

Verwijderd

ik heb een thrust en ben er wel tevreden mee maar gebruik hem ook erg weinig
je kan ook eens naar hp kijken :)

Verwijderd

Kijk ook eens naar de Canon Canoscan N1220/1240. :9~

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
zolang je geen dia's gaat inscannen of fotos sterk uitvergroten, heb je bijna aan elke scanner wel voldoende. HP heeft een leuk modelletje voor rond de 200 piek die voor bijna elke hobbyist al genoeg is.

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
Op donderdag 11 oktober 2001 20:09 schreef who_am_i het volgende:
Kijk ook eens naar de Canon Canoscan N1220/1240. :9~
is mooi ding om te zien. is alleen een sis (of hoe schrijf je dat?) scanner. Zou ik dus nie voor gaan tenzij de ruimte op je buro schaars is/ je al genoeg voedingskabels heb lopen

Verwijderd

Als je gewoon af en toe iets wilt scannen maakt het niet zo veel uit welke je doet.
neem maar gewoon de goedkoopste die je tegenkomt.

Ik heb hier ook een ruim 3 jaar oude liggen, die toen 180 gulden was, en hij bevalt me nu ook nog prima.

Verwijderd

De HP5300 is echt niet duur en die scanner is echt topkwaliteit met zeer goede software erbij! Ik heb zelf de 5370c ,daar kan je ook nog negatieven en dia's mee scannen, die kostte iets duurder.

TIP: deze scanners worden momenteel vervangen door de 5400 en 5470c, ik weet ZEKER dat je enorm kan afdingen op die 5300 serie! Het zou me niks verbazen als dit topproduct voor nog geen 250 piek meekrijgt (als je een beetje handig kan lullen natuurlijk) :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01
canon is goed....ik heb voor mijn canon n650u 250 piek uitgegeven, hij is wel minder dan de hp5300 (maar voor dat geld). Als je wat meer uitgeeft heb je een zeer goede canon. Kijk eens op hardwareinfo.net...staat een review

Verwijderd

Ik heb een Canon Canoscan 656 u nu een maand en bevalt prima. Foto`s latjestrak en weinig draden met usb. En wat snelheid betreft heel wat beter dan mn oude umax astra nogwat..

Kostte 279,- :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 21:52 schreef marteltor het volgende:
canon is goed....ik heb voor mijn canon n650u 250 piek uitgegeven, hij is wel minder dan de hp5300 (maar voor dat geld). Als je wat meer uitgeeft heb je een zeer goede canon. Kijk eens op hardwareinfo.net...staat een review
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=156
Pagina: 1