Toon posts:

Quake 3 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb zit dus met het volgende uiterst vreemde probleem.
Ik probeer al een aantal dagen Quake III online te spelen via GameSpy Arcade, wanneer ik het spel start of join start Quake3.exe op en probeerd een connectie te maken, deze connectie komt echter niet tot stand (try try try) |:(

Ik draai windows 2000 met de laatste updates en all en ook voor Quake III de laaste "Point release" :?

Iemand die dit probleem ook heeft, of iig de oplossing weet? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem is nu weer gelukkig opgelost, kan weer fijn gamen onder windows2000 >:)

Nu zit ik alleen met een soort van klein probleem, hij blijft elke keer maar weer om die cd key vragen en dan vul ik de juiste key weer in "The key is correct Thanks" en dan volgend potje weer hetzelfde liedje, hoe kom ik hier vanaf? |:(

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 21:53 schreef kater het volgende:
Dit probleem is nu weer gelukkig opgelost, kan weer fijn gamen onder windows2000 >:)

Nu zit ik alleen met een soort van klein probleem, hij blijft elke keer maar weer om die cd key vragen en dan vul ik de juiste key weer in "The key is correct Thanks" en dan volgend potje weer hetzelfde liedje, hoe kom ik hier vanaf? |:(
gewoon cancel doen, 1x invoeren is genoeg ;)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55

Copyman

Dode muis

Kopieerd het bestandje 'q3key' die in je BASEQ3 staat eens naar een paar andere mapjes, misschien ook die van gamespy? Ik heb de originele Q3 en daar vraagt ie niet telkens weer om de CDkey, maar bij mijn kopie blijft ie hier wel steeds om vragen...

Maar ik ga er van uit dat je de originele CD hebt... ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
thx :o))

Toen was het probleem idd opgelost, en het is idd de orginele versie *D

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:55

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 12 oktober 2001 10:32 schreef kater het volgende:
thx :o))

Toen was het probleem idd opgelost, en het is idd de orginele versie *D
;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

euhm, je hebt toch geen key meer nodig? De authenticatie server van ID staat al eenpaar maanden uit d8 ik...

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:55 schreef Aspi het volgende:
euhm, je hebt toch geen key meer nodig? De authenticatie server van ID staat al eenpaar maanden uit d8 ik...
Niet meer dus :( Is weer aangezet
Pagina: 1