AAARGH! Het is ze gelukt!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
For god's sake..
Het is ze gelukt de gameboy te verzieken!
Zie hier het resultaat van de GameBoy Advance Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/pukey.gif (beetje groot plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://www.gaming-intelligence.com/news/0008/n23a/gameboyadvancefamitsu.jpg

De specs en screen shots heb ik al een gepost, zoek ze zelf maar evn op (titel is GBA)

Verwijderd

?

Verwijderd

Plaatje is te groot... (duurt minuten!)

Verwijderd

Tja wat moet je daarnou van denken. Ik vind hem best lelijk.

Na de Lynx en de GameGear(wie heeft zo'n ding nog meer?) gaat Nintendo ook over op zo'n beeld-tussen-je-klauwen-systeem.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

Stukken beter.. Anders had je verkrampt altijd dat ding onder een beetje beet.. Maar nu ligt dat eindelijk een beetje normaal in je handen...

Zit er nog steeds een 4 MHZ cpu in.. Of kan er nu een rekenbeest in dat we een keer eens een 32bit 3dshooter kunnen spelen

AKA Rinkel weblog

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

ik vind 'm inderdaad minder Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif
Maar ja, ik ga 'm toch kopen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
ik vraag me nu echter wel af of ie nog wel in mijn broekzakkie past? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

heb ik niet meer :P

Verwijderd

Ding heeft maar 4 vuurknoppen, is nog steeds te weinig. Ook de select en start knopjes vallen mij een beetje tegen, veels te klein.

Verder vind ik het beeld-tussen-je-klauwen concept beter dan de huidige Gameboys.

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Ik heb knap grote klauwen dus ik heb regelmatig last van kramp. Ik vind hem er prima uitzien. Tis net een Lynx of NeoGeoPocket. Die schouderbuttons zal wel even wennen zijn, zeker als je hem in je broekzak mee wil nemen.

Verwijderd

Zo 4, wist niet dat je ook GameBoy fan was.
Hebbie ook de GBC?

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
vind hem wel mooi
niet dat ik hem ga kopen, haat namelijk consoles.
1. zijn heel snel verouderd en kan je er niks meer mee
2. dure spellen
3. ligt binnen de korste keren in de hoek omdat het gaat vervelen

• Tim
??

Een gameboy kan je nou niet echt een console noemen..

1. Je kan hem overal gebruiken
2. Spellen zijn idd wat duur, maar het is ook de bedoeling dat je ze lang speelt..
3. Een gameboy gaat echt niet snel vervelen hoor.. Het is vooral luek op school tijdens een tussenuur ofzo (moet je hem niet kwijt raken zoals ik natuurlijk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif)

En als je je echt gaat vervelen kan je altjd nog een apparatje kopen waar mee je roms kan kopieren.. zelf gemaakte natuurlijk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif)

• Speedy
  • Laatst online: 06:59
Dit is geen gameboy meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Flickr | Lego collectie

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op vrijdag 25 augustus 2000 21:22 schreef TAG_Speedy het volgende:
Dit is geen gameboy meer [afbeelding]
Klopt, het is een GBA :)

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Meuh? Zit er nou een rj45 connectortje op? :?

Steam

Verwijderd

Ach wat maakt het uit... heb je de games al gezien? Rayman Advance & THPS :9~ : Is dit een SNES/playstation? :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zaterdag 23 juni 2001 13:33 schreef JeanLucPicard het volgende:
Meuh? Zit er nou een rj45 connectortje op? :?
Volgens mij kan je er inderdaad een UTP kabel inpluggen :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Tim
Op zaterdag 23 juni 2001 13:18 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

moet je daarom dit topic ophalen?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:05
Op zaterdag 23 juni 2001 16:07 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Volgens mij kan je er inderdaad een UTP kabel inpluggen :?
Hmm volgens mij niet, want als je een rj45 connector bekijkt zie je dat die vierkant is, en op die foto heeft die connector schuine hoekjes..

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het wel zo'n connector is, en die hoekjes hebben ze dan zo gemaakt dat je die kabel ook bij nintendo moet halen..

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 13:18 schreef O.D.Smolik het volgende:

[..]

Wrom haal je zo'n enorme oude topic omhoog? |:(

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10

Tarin

Just plain weird.

wel een geile zwarte kleur :)~
alleen jammer van de kleur van de knoppies..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• DizzyWeb
  • Laatst online: 21:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Is inderdaad geen RJ45 connector... Je kan via die poort tot max. 4 GBA's aan elkaar connecten, meen ik...

Owja, en die knoppen bovenop? De bekende L & R knoppen? Die schijnen dus echt k*t geplaatst te zitten, echte kramp-knoppen... Heb je dalijk RSI van je GBA :?

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Op vrijdag 25 augustus 2000 20:07 schreef vinkie het volgende:
vind hem wel mooi<BR>niet dat ik hem ga kopen, haat namelijk consoles.<BR>1. zijn heel snel verouderd en kan je er niks meer mee<BR>2. dure spellen<BR>3. ligt binnen de korste keren in de hoek omdat het gaat vervelen
Helemaal mee eens !

Maar ontneemt niet het feit dat het spelen van spelletjes op een console vaak toch leuker is dan op de PC (minus FPSumupz)

http://mrfloris.com

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Zeker is het een gameboy en wat voor een...
Jammer van de prijs..., maar voor het geld heb je wel een pracht van een machine...
Hij ligt iig beter in de hand dan de pocket en colot dingen.
Probleem begon bij de Gameboy pocket, gewoonweg omdat ie te klein is om hem met rechte polsen vast te houden -> resultaat: kramp, vermoeide handen/armen (niet dat je dat merkt als je fervent gamer bent en super mario land bijna hebt uitgespeeld >:) ) Bij het kleiner worden van de gameboy werd de positie van je handen slechter... GBA is ongeveer zelfde grootte als de color maar door deze layout/indeling (hoe je het ook noemen wilt) te gebruiken hebben je polsen weer een goede houding... en het is ideaal voor mensen met iets grotere handen dan de gemiddelde persoon...
Ik zit er over te denken om hem aan te schaffen omdat mijn gameboy classic van jarenlang gebruik bijna uit elkaar valt en ik die pokemonvretende color dingen van mijn broertje en zusje niet zonder geweld mag gebruiken.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Ik heb TonyHawk2 op de GBA emulator gespeeld:
VET!!!

Ik ga em kopuh!

http://warez_link

Of is dit illegal :?

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Denk wat je wilt denken, maar ik ben blij dat ik al een GBA een maand heb met F-Zero (lees: Na een maand F-Zero, blijft het nog steeds een leuk spel).

Gisteren Castlevania gekocht en imo is die een stuk beter dan z'n PSX voorganger. (Let's face-it..die 3d uitvoeringen waren "crap"!)

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op zondag 24 juni 2001 02:53 schreef Servowire het volgende:
VET!!!

Ik ga em kopuh!

Lijkt mij wel dus beter ff weghalen. ;)

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Servowire

Servowire

Moet je me vooral gaan quoten...

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:10

steveman

Comfortabel ten onder

Op zondag 24 juni 2001 02:53 schreef Servowire het volgende:
VET!!!

Ik ga em kopuh!

http://warez_link

Ben bang van wel :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Zou je geen Win CE op een Cartridge kunnen zetten en via die UTP poort kunnen internetten ? :+

• Servowire

Servowire

Op zondag 24 juni 2001 03:45 schreef BAZZA het volgende:
Zou je geen Win CE op een Cartridge kunnen zetten en via die UTP poort kunnen internetten ? :+
Wie weet... misschien een Linux port voor de GBA

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

hoe bedoel je "gameboy verzieken" en "dit is geen gameboy meer" !?!? NEE NATUURLIJK IS DIT GEEN GAMEBOY MEER.. |:( het is de gameboy advance..

en hoezo verzieken, moeten ze dan dat design van de gameboy (wat stamt uit 1989) tot in de eeuwigheid in stand houden!?

Die nieuwe Gameboy advance is juist de BOM!! want:
- vernieuwde specs (=betere games)
- backward compatible (als je oude gb games werken nog steeds)
- kleuren scherm!
- cool
- goed man!

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• NiPeng
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op zondag 24 juni 2001 03:22 schreef Servowire het volgende:
Moet je me vooral gaan quoten...
Don't underestimate the power of MOD! ;)

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 07:35
Op zich beschouw ik mijn GBC als een net geen miskoop, maar het scheelt niet veel.

Die GBA is natuurlijk 100 piek duurder, maar waar ik pas echt pissed van word is dat de spellen ook duurder zijn geworden. 100 tot 120 piek!!! Da's echt veel te veel naar mijn mening.

Als Nintendo Squaresoft nou toestemming had gegeven om de SNES Final Fantasy's erop te releasen, dan had ik er sterk over gedacht. Maar nu... denk het niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Een echte tweaker gamed niet op een gameboy, en al helemaal niet op deze :r :)

It seemed like a good idea at the time

• Speedy
Damn ik snap niet wat ik een jaar terug zei, zeker een blackout! Heb nu een GBA en dit ding heerst zwaar! En wtf heeft het nou met tweaken te maken of je op een GBA of op een Athlon zit te gamen :? Vind de gameplay echt meesterlijk, aanradertje dit ding :9

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Tetris blijft verslavend op een gameboy, voor de rest heb ik geen interesse in die dingen.

Verwijderd

Ik begrijp het gezeik niet. Ik heb gisteren even op zo'n ding gespeeld en er is totaal niets mis mee. Het grootste probleem zal denk ik gewoon de prijs zijn van de spellen. 100 piek is namelijk niet weinig.

Ik ga hem misschien nog wel halen, maar ik ga eerst eens kijken voor een PS2

Verwijderd

heeft wat weg van de Game Gear van Sega toentertijd

Verwijderd

Ik vinnum cool 8-)

Maar ik zou denk ik toch gaan voor een GameCube. Kan je tenminste spelen op een normaal scherm, en omdat dat beestje met cd's werkt, kan je lekker downen+fikken.

Behalve Zelda natuurlijk, die koop ik gewoon 8-)

• Speedy
Op zondag 24 juni 2001 14:51 schreef The Dude het volgende:
Ik ga hem misschien nog wel halen, maar ik ga eerst eens kijken voor een PS2
Een PC spel is net zo duur, een N64 game zit er nog een stuk boven. Die prijs is wel in orde vind ik.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

gba is best leuk

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 15:56 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Een PC spel is net zo duur, een N64 game zit er nog een stuk boven. Die prijs is wel in orde vind ik.
Persoonlijk zou ik het fijn gevonden hebben als ze gewoon de oude GB prijzen zouden hanteren dus zo'n 70 - 80 piek.

Verwijderd

mooi dingetje die GBA, niet mijn soort puter alleen...

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 15:13 schreef Codin het volgende:
Ik vinnum cool 8-)

Maar ik zou denk ik toch gaan voor een GameCube. Kan je tenminste spelen op een normaal scherm, en omdat dat beestje met cd's werkt, kan je lekker downen+fikken.

Behalve Zelda natuurlijk, die koop ik gewoon 8-)
?? Heb jij een DVD-ram/writer dan? En hoe maak je ze kleiner? Met een figuurzaag?

Ik zal wel weer uit m'n nek lullen (Glaasje op...ff GoT checken...Glassje op...) Maar volgens mij gaajn er "mini-DVD's" in..(Soort CD-single's, maar dan met DVD dichtheid!)

Newayz, iedereen die zegt dat GBA zuigt heeft nog geen Castlevania erop gespeeld. IMO het beste spel op de GBA. F-Zero vind ik ook erg vet! Ik kom (nog) niet verder dan 1:39:47 in championship mode en kan niet wachten tot ik die baan eindelijk voor de 255ste keer heb gereden: JetVermilion
(Bla bla, hou nou eens je smoel dat heb je al 20x gezegt :P )

Tony Hawk 2 lijkt me ook wel kewl, maar aangezien er geen multi en editor in zit, wacht ik liever op 3 die het waarschijnlijk wel zal hebben!

Bomberman gaan ik morgen voor kijken en dan is voor mij m'n verlanglijstje voor release must-haves binnen!

PS, lees de titel als: AAARGH! Het is ze eindelijk gelukt! ;)

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Die nieuwe Mario is weer best leuk hoor,
ik weet alleen niet of het snel uitgespeeld is, zal wel weer...het is altijd zo makkelijk

• Bigs
  • Niet online
Ik vind het design inderdaad niet echt spetterend (evenals de kleuren). De eerste modellen die je op shows (lees: filmpjes) zag zagen er beter uit (gewoon doorzichtig en dan met blauwe knoppen erop).

• Bigs
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 15:00 schreef MaStEr-D het volgende:
heeft wat weg van de Game Gear van Sega toentertijd
Zie ook dit topic: [topic=168243] :)

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 01:03 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Die nieuwe Mario is weer best leuk hoor,
ik weet alleen niet of het snel uitgespeeld is, zal wel weer...het is altijd zo makkelijk
"Nieuwe mario"??? Het is gewoon Super Mario Bros 2 in een nieuw jasje met te veel powerups. Als je dit spel niet uit kan spelen zou ik maar eens naar de doktor gaan. Super Mario Bros 2 (Orginele NES versie) is daarentegen veel moeilijker!

Ziet er wel tof uit, maar over dit spel wil ik eerst ff een maandje nadenken of ik het wel 99 piek waard vind. Multiplayer schijnt wel kewl te zijn, maar ik denk dat Bomberman kewler is!

Verwijderd

HEB FINAL FANTASY op de wonderswan
(apparaat van bandai)
speelt lekkur
Pagina: 1