Echt niet te geloven, TWEE MAANDEN toegewerkt naar dit moment. 3 voedingen gestript, fans gekocht, Dremel kloon gekocht, alles om mijn pc-tje te verbouwen. Vorige week begonnen met het alvast backuppen van my stuff om dit weekend een clean install uit te kunnen voeren ---> Vanochtend nog mijn vriendin iets laten checken op internet vanaf thuis. Kom ik na werk thuis om te beginnen met de laatste paar CD's, zet de pc aan en... 73,4Gb aan data LOESOEOEOEOEOE als in schijf = dood
. En ik moest nog maar 5 CD's backuppen en 2 films terug schrijven (naar DV). Koop ik een "goede" snelle schijf waar ik in 1x al mijn zooi op kan bewerken, stukje hardware waar ik het meest trots op was, sterft uitgerekend dat ding. Man ik ben nu zo pissed, al die bewerkingen voor nix, en sommige films had ik al gedelete van tape. Dat is echt een groot nadeel van deze zooi, hoe backup je nou een DV AVI van 2Gb/10min. Was net zo blij dat ik niet meer met tapedrives hoefde te werken. Nu mag ik die schijf opsturen. Ik vraag mij af hoeveel het gaat kosten om 1,05kg richting Ierland te sturen. Ik moet effe kwijt dat ik niet meer zoveel vertrouwen heb in Quantums. Wellicht onterecht, maar ik vrees echt voor het welzijn van mijn 36,4 10KII. Nu maar hopen dat ik binnen twee weken een schijf heb.
Oh ja, mochten jullie het willen weten, de schijf begint te spinnen ---> de koppen bewegen 1x ---> schijf begint aan power down en vervolgens begint het oranje lampje te branden. Begrijp echt niet hoe dat zo is gekomen
Oh ja, mochten jullie het willen weten, de schijf begint te spinnen ---> de koppen bewegen 1x ---> schijf begint aan power down en vervolgens begint het oranje lampje te branden. Begrijp echt niet hoe dat zo is gekomen