dpc @ hcc dagen wat gaan we doen/wie komen er

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 10:23
oke vorig jaar waren we iets te laat, nu hopenlijk niet, Wij DPC moeten op de HCC dagen weer prominent aanwezig zijn vind ik, ik heb van b-force vernomen dat hij weer in pak gaat,
mischien kunnen we dit jaar wel iets voor elkaar krijgen met de hcc organisatie, mischien moeten we iedereen bij de sub-hcc teams activeren om ook dpc te promoten, wie denkt er mee wie designed er, wie houd alle bezoekers van de dpc meeting bij, mischien iets groots organiseren opweg naar de trein? soort van sekte meeting met veel herrie en koeien etc die luisteren naar de wijze woorden van de opper koei, sort van hare krisna meeting, moet je es kijken hoeveel mensen er om heen komen staan :)

ik heb alvast een dpc meeting planner gemaakt :) naja opgesmuckt eigenlijk (zie m'n sig om je aan te melden etc.)

als er nog iets web-based moet worden gemaakt meld het ff dan is het er zo, heb jij iets meld het ook dan komt de link erbij te staan.

dit jaar moeten wij als dpc gewoon veel leden trekken en hopenlijk elkaar een beetje inspireren want het zakt allemaal een beetje af niet? dus. KOM OP MENSEN HELP MEE!

openkat.nl al gezien?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
kom ook wel, maar ben niet iets van plan of zo.

• killercow
als je komt schrijf je dan iig ff in op m'n page zosdat we weten wie er allemaal naar de hcc dagen meeting komen :)

openkat.nl al gezien?

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:33
mij is idd koei ja :) }:O

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
En ook leden aantrekken voor ander projecten, vooral ons forum en de nieuwe dpc.org duidelijk maken.

• killercow
nou ik vind dat er maar bar weining animo is, tjonge dpc is toch niet echt dood aan t gaan? niet iedereen komt in icr (ik wel) en volgens mij moesten we dus op got discussieren en niet op irc (in eerste instantie) iemand goede ideen?
floppy's masaal t-shirts? tell us

openkat.nl al gezien?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
We kunnen natuurlijk weer voor Catharijne (uitgang Jaarbeurs) afspreken... en dan gezellig de binnenstad in.

Natuurlijk wel allemaal in DPC outfit }:O

edit:

Natuurlijk kom ik zelf ook, extra mensen assimileren :P

Verwijderd

Ik ga niet naar een meeting in Utrecht als er geen enkele DPC'er (op twee na dan!) naar een meeting in mijn regio komt (De laatste DPC-LAN in Drenthe).

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:36 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Ik ga niet naar een meeting in Utrecht als er geen enkele DPC'er (op twee na dan!) naar een meeting in mijn regio komt (De laatste DPC-LAN in Drenthe).
Vreemde redenatie.

Iedereen is vrij om te komen... waar de meeting ook wordt gehouden.
Dat de Drenthe meeting slecht bezocht werd heeft natuurlijk een aantal oorzaken... veel mensen hadden ongetwijfeld andere dingen te doen, velen hadden er geen zin in, velen vonden het veel te ver weg...

Maar ehmz... waarom zou jij niet naar een meeting in Utrecht komen met als enige reden dat niemand naar Drenthe kwam :? (vind het enigszins vreemd... )

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:55 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Vreemde redenatie.

Iedereen is vrij om te komen... waar de meeting ook wordt gehouden.
Daar geef ik je meer dan 100% gelijk in :)
Dat de Drenthe meeting slecht bezocht werd heeft natuurlijk een aantal oorzaken... veel mensen hadden ongetwijfeld andere dingen te doen, velen hadden er geen zin in, velen vonden het veel te ver weg...
Maar daarbij vergeten ze dat wij ook weleens geen zin hebben om 100km te reizen voor een meeting, en het ook tever weg vinden, maar wij komen WEL langs.
Maar ehmz... waarom zou jij niet naar een meeting in Utrecht komen met als enige reden dat niemand naar Drenthe kwam :? (vind het enigszins vreemd... )
Maar jij hebt de teleurstelling op de hoofden van BCbraindead en BCjopash (onder andere) niet gezien, die er achter kwamen dat de helft van de ingeschreven mensen niet kwamen opdagen, en er bijna niemand van verder dan 80km vandaan was gekomen. En dat terwijl bcbraindead er een vrije dag voor had opgenomen, en ze verscrikkelijk hun best hebben gedaan voor die meeting. De locatie was PERFECT man!

Het leek meer op een Burnin' Cows/Team Supercows/I'R Cow meeting. :( Gelukkig was het gezellig, maar ik denk niet dat je de volgende keer op BC kan rekenen voor het organiseren van een meeting ;(

[Edit] Dit is trouwens geen persoonlijke aanval op jou, maar meer "food for the thought", ik weer dat jij op standby moest staan voor je werk.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmja.. dat is niet leuk natuurlijk. ;(

Maar wat jij dan nu denkt te bereiken door uit protest niet naar Utrecht te gaan is mij niet helemaal duidelijk.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 17:31 schreef Chaos het volgende:
Hmja.. dat is niet leuk natuurlijk. ;(

Maar wat jij dan nu denkt te bereiken door uit protest niet naar Utrecht te gaan is mij niet helemaal duidelijk.
Ik zou zowiezo al niet gaan (te druk met andere zaken op dat tijdstip) alleen ik vond dat iemand het moest zeggen. (bcbraindead zal er wel te beleefd voor zijn denk ik).

Anyway, on-topic, hoe denken we leden te gaan werven daarzo? Ik steun elk project om leden erbij te krijgen :)

Misschien wat elcheapo floppies inkopen om daar een proggie op te zetten dat automatisch een DC-project naar keuze download, en voorconfigureerd? Een foldertje gooien ze meestal snel weg, maar ik denk dat ze toch bij een floppy wel nieuwsgierig worden. (Met een vette koe erop ofcourse! :P )

[Edit] Of zo'n babe in een lekker pakje met koetjesprint! /me krijgt inspiratie! :P :9~

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 17:24 schreef LoWLaNDeR het volgende:

[..]

Daar geef ik je meer dan 100% gelijk in :)
[..]

Maar daarbij vergeten ze dat wij ook weleens geen zin hebben om 100km te reizen voor een meeting, en het ook tever weg vinden, maar wij komen WEL langs.
[..]

Maar jij hebt de teleurstelling op de hoofden van BCbraindead en BCjopash (onder andere) niet gezien, die er achter kwamen dat de helft van de ingeschreven mensen niet kwamen opdagen, en er bijna niemand van verder dan 80km vandaan was gekomen. En dat terwijl bcbraindead er een vrije dag voor had opgenomen, en ze verscrikkelijk hun best hebben gedaan voor die meeting. De locatie was PERFECT man!

Het leek meer op een Burnin' Cows/Team Supercows/I'R Cow meeting. :( Gelukkig was het gezellig, maar ik denk niet dat je de volgende keer op BC kan rekenen voor het organiseren van een meeting ;(

[Edit] Dit is trouwens geen persoonlijke aanval op jou, maar meer "food for the thought", ik weer dat jij op standby moest staan voor je werk.
Bedankt voor je reactie :) , wordt erg op prijs gesteld.
We zijn van plan om met een groep naar de HCC-dagen te gaan maar of we naar de meeting gaan weet ik niet.

Wat betreft het organiseren van een meeting :), als de lokatie waar we het gehouden hebben het wil, kun je volgend jaar op een nieuwe meeting rekenen :), we laten ons niet zo gauw uit het veld slaan :) 8-).

Maar ja je hebt wel gelijk, als er zich tussen de 30 en 40 man opgeven en er komen er maar 26 (die 2 die werk verplichtingen hadden en zich keurig afgemeld hebben buiten beschouwing gelaten) is het niet leuk ;(.

En wat betreft dat ver reizen, er wordt van ons "boeren" wel verwacht dat we ff een paar uur reizen, maar een wat wij "westerling" noemen verrekt het (behalve dan de jongens van De Supercows, want die kwamen wel ff uit A.dam en Almere, klasse jongens :D). Vind dat een beetje zielig, ik wil nu niet gelijk zeggen dat ik ooit nog een keer een meeting ga bezoeken maar zal er wel eerst grondig over nadenken. Dit zeg ik niet om te flamen maar het is gewoon mijn mening en overdenking.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
* Goingin is er ook

• Tekla
  • Laatst online: 12-03 12:10
ben het volledig met DSmarty eens :)
voorgaande keren ook altijd een succes geweest
het is misschien een idee om bij 'De Marketier' af te spreken? das de kroeg bij die bij uitgang jaarbeurs van Hoog Catharijne zit, is wel zo handig als het regent of verrotte koud is ofzo ;).

• killercow
mooi kijk zo komenm we ergens mischien nog wat andere leden die ieddeen hebben? dat van die floppy's moesten we idd ff uitzoeken of dat mag. iig ff inschrijven op de plannet DPC MEETING 2001 PLANNER

openkat.nl al gezien?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 14:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Als jullie nou eens met een paar verenigingen gaan praten, misschien hebben ze nog een leuk hoekje voor je. Of misschien een plekkie op die superserver van ze (die ze vorig jaar die ontiegelijk grote render lieten doen).

Robotica GG staat al vol, sorry.

• B-Force
Vorig jaar al geprobeerd, maar als zelfs tweakers.net al geen ruimte wil weggeven (behalve een stapeltje flyers :)) wie dan wel? :P
En; wat wil je er gaan doen???

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:03
* Bockelaar gaat sowieso naar de HCC dagen....lekker :9~ op mooie spulletjes die hij toch niet kan betalen :+

Daarnaast, ik woon er praktisch om de hoek, dus ik ben er dan toch :9

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• killercow
dus neem ik aan dat je jezelf ook ff hebt geregd?

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Ik ga ook naar de HCC, mogelijk dat ik ook dan de meeting bezoek.

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Yep, ik ben er .......

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• NightBird
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:22 schreef LuCarD het volgende:
Yep, ik ben er .......
Kom je dan ook met ridderpak en 2 kokosnoothelften als paard ? :P

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 15:03
Op maandag 15 oktober 2001 22:37 schreef killercow het volgende:
dus neem ik aan dat je jezelf ook ff hebt geregd?
hmmm geregd? Waar?
Ik ga met een vriend van me mee, dus ik zal wel even binnenlopen, als ik de koeien kan vinden ;)
Helaas kan ik dus (nog) niets toezeggen, maar waarschijnlijk ga ik zaterdag's

edit:

Na het lezen van de thread met mijn ogen open, heb ik me effe geregd op de site uit de sig ;)
Het is een beetje druk op het werk, dus vandaar |:(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Is er al iets meer bekend over het evenuteel maken van borchures, diskettes en overige zut?

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

ik heb ongeveer voor 90% zeker dat ik van de partij ben

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Verwijderd

ik weet 100% zeker dat 75% van De Utregse Kudde daar 66% van de tijd aanwezig zal zijn

• killercow
wie heeft er zin om flyertjes te maken? drukken/ontwerpen oid? ik ben iig van plan om zelf wat floppy's te maken

openkat.nl al gezien?

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Indien er een goed ontwerp is, kan ik misschien wel zorgen voor een zootje afdrukken.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• killercow
hmm heb deze week ergens wel tijd om ze te ontwerpen denk ik, anders ff in de grafishe fora zoeken naar een designer?

openkat.nl al gezien?

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Ik kom ook naar de HCC, ben bereid DPC te promoten. Als het nodig is voor DPC, kan ik alle 3 de dagen aanwezig zijn :)

En de meeting? Ik kan er wel zijn, ik heb alleen gezworen toen ik een auto had de eerst komende 40 jaar niet meer met 't OV te gaan...

Ik ga alleen niet in een koeien pak lopen...

Als het nodig is wil ik wel een flyer desigen.

...

• B-Force
Ik heb volgens mij nog wel ergens de flyers van vorig jaar, maar die moet wel aangepast worden aangezien de DPC nu met meerdere projecten bezig is...

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
Misschien de hele nieuwe FAQ van DPC.org uitprinten :? :P

• Witlof
  • Laatst online: 20:31
Als ik vrij kan krijgen ga ik vrijdag ook even kijken :)

Verwijderd

Ik ga even een aparte topic aanmaken voor een DPC meeting tijdens HCC. Want deze thread is een soort vage combinatie van 'wat gaat dpc doen tijdens hcc' en een dpc meeting.

Dus kom allemaal, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/301098/
Pagina: 1