Toon posts:

Getweakde ADSL modem geeft (nog steeds) problemen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Alcatel modem enkele weken geleden met succes getweaked, maar zit nog steeds met het probleem van een ftp server draaien, bestanden verzenden met MSN en Direct Connect gebruiken zonder Passive mode.

Ik heb defserver al gebruikt om alle poorten door te linken, maar dit werkte niet!

defserver addr=xxx.xxx.xxx.xxx

Ik moet op de x-en toch gewoon mijn netwerkkaart ip invullen 10.0.0.150 of mijn eigen ip adres die ik heb gekregen van in mijn geval Planet Internet?

Missschien dat het de de firewall in de modem is die nog uit moet, maar ik zou niet weten hoe ik die deactiveer.

En voor het al gezegd wordt... ik heb al in dit topic gekeken zonder resultaat!
<a href="http://[topic=192381]

Hoop dat iemeand een duidelijke oplossing heeft voor dit probleem... bedankt alvast!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier een oplossing voor heeft?? :'(

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

AMDFreak

Intel is zo..

nope, sorry..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Heb je al gekeken in dat topic bij 09 aug 2001 03:55 en verder.
Het was bij mij pagina 11 bij 50pp.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff gekeken op die pagina, maar kom er niet verder mee! Alleen defserver addr=10.0.0.150 wil niet werken!
Er moet meer veranderd worden, maar wat??

Verwijderd

Topicstarter
Verder nog iemand met een oplossing of idee?
PLEASE!!! :)

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
En passive lukt wel? Wat gebeurt er trouwens als je, na defserver=10.0.0.150 te hebben ingesteld, een portscan laat doen, staan de pooorten dan op 'closed' ipv 'blocked'?

Systeem

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 12:07 schreef vandenberg het volgende:
En passive lukt wel? Wat gebeurt er trouwens als je, na defserver=10.0.0.150 te hebben ingesteld, een portscan laat doen, staan de pooorten dan op 'closed' ipv 'blocked'?
Volgens mij stond er dan blocked, maar weet het niet zeker meer, zal er vanavond ff naar kijken... zit nu op school :'(
Pagina: 1