Mijn ma heeft een ASUS P2B-F maiboard, nu heb ik daar onlangs Windows 2000 Professional opgeinstalleerd (stond eerst ME op
)
Alleen... 1 probleem. De ACPI functie werkt blijkbaar niet helemaal tof. Ding geeft dat af en toe aan tijdens het booten met een mooi blauw scherm en ook als je lekker aan het werk bent af en toe.
Goed... Bios flashen is de eerste gedachte. Dat gaat dus niet. Unknown flashmemory is de melding van het asus flash programma.
Op de site van asus stond nog een ander programma voor een P2B-F om te flashen. Werkte ook niet, ook deze gaf de melding Unkown flashmemory.
Nu werkt de pc nog steeds niet helemaal tof. Dus zit ik met 2 opties.
1. Win2k deinstallen en een andere windows nemen. (Liever niet, is klote werk)
2. De ACPI functie van Win2k uitschakelen. (Hoe
)
Of iemand moet een oplossing hebben voor dat flash probleem.
Hoop dat iemand me kan helpen want zo schiet het niet echt op.
Alleen... 1 probleem. De ACPI functie werkt blijkbaar niet helemaal tof. Ding geeft dat af en toe aan tijdens het booten met een mooi blauw scherm en ook als je lekker aan het werk bent af en toe.
Goed... Bios flashen is de eerste gedachte. Dat gaat dus niet. Unknown flashmemory is de melding van het asus flash programma.
Op de site van asus stond nog een ander programma voor een P2B-F om te flashen. Werkte ook niet, ook deze gaf de melding Unkown flashmemory.
Nu werkt de pc nog steeds niet helemaal tof. Dus zit ik met 2 opties.
1. Win2k deinstallen en een andere windows nemen. (Liever niet, is klote werk)
2. De ACPI functie van Win2k uitschakelen. (Hoe
Of iemand moet een oplossing hebben voor dat flash probleem.
Hoop dat iemand me kan helpen want zo schiet het niet echt op.