Toon posts:

CDRW + Discman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had ff een vraagje, ik probeer audio te branden op een cdrw schijfje, alleen m'n discman herkent de muziek die erpo staat niet, kan ik dit op een andere manier oplossen dan een nieuwe discman kopen die wel rw schijfjes kan lezen.
Alvast bedankt,

Ted de Vries

Verwijderd

Andere schijfjes(merk) of gewoon geen CD-RW.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wil wel graag die discman + cdrw combo, dan kan ik m'n discman gebruiken als een minidisc recorder bv. elke dag wat muziek die ik wil horen op cd zetten voor onderweg.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Dan heb je een probleem, want jouw cd-walkman kan geen cdrw lezen. Maar come on, wat kost een cd'tje nu? Brand er desnoods 50 met verschillende combinaties van jouw muziek en je bent een meier kwijt, big deal, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik ben zo iemand die elke dag andere muziek wil horen. Maar inderdaad het is altijd goedkoper dan een minidisc recorder van 600-700 gulden.
Bedankt in iedergeval.

- Ted

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:00

Flexx

This side up

Veel disk-man's (mannen??) kunnen de CD-RW niet lezen omdat de CD niet gesloten wordt. Een gewone CD-R wordt na het fikken gesloten (optie) en die kunnen ze dan weer wel lezen, ook weer niet elke Disk-man.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

DSK

boeiend...

Je mag je CDRW sluiten, of niet... Als hij geen cdrw's kan lezen gaat het toch niet lukken... Dat lukt enkel in MultiRead drives, kheb trouwens ook diskman met CDRW ondersteuning. Zulke hebben meestal groot Antishock gehgeugen bij mij dus 48s (tegen 10s van mijn vorige)

Blog (Linux-related)

Pagina: 1