Toon posts:

3610 CDD Philips gewoon niet werkend onder XP :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou , ik heb nu zo'n beetje alles wel geprobeerd .. maar ik krijg me Philips 3610 brandertje gewoon NIET aan de praat onder XP

XP-ASPI Drivers erop gezet
ASPI-Force erop gedaan..

maar helemaal nix werken.. ook met DMA zitten kloten enzo.. maar allemaal tevergeefs ;(

onder win98 werktie wel gewoon normaal.

Heeft IEMAND hier een verklaring voor ?
en misschien ook een oplossing ?

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-04 15:41
Nee, ik heb geen verklaring, want hier doet-ie het gewoon onder XP. Ik heb bij mijn IDE-controller wel DMA naar PIO moeten veranderen. Verder niks bijzonders gedaan, gewoon Nero en EZ CD Creator geinstalleerd :)

Verwijderd

Topicstarter
gvd.. dan snap ik er dus helemaal nix van he,
wat doe ik dan verkeerd.. ik weet het echt niet meer

zelfs die functie van in XP branden gaat gewoonweg niet :?

(weet niet eens hoe dat moet btw )

Verwijderd

Topicstarter
wat is de beste indeling voor je hardware dan ?

ik heb nu :

IDE1 : Master - HDD , Slave - (none)
IDE2 : Master - CD-ROM , Slave - Brander

Verwijderd

Topicstarter
iemand ? ;(

Verwijderd

ja de philps brander op master zetten word ook aan bevolen door philips

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op donderdag 11 oktober 2001 19:07 schreef SoDM2k het volgende:
wat is de beste indeling voor je hardware dan ?

ik heb nu :

IDE1 : Master - HDD , Slave - (none)
IDE2 : Master - CD-ROM , Slave - Brander
IDE2 : Master - CD-ROM , Slave - Brander Dat is niet echt ideaal hoor, als je "ondefly" gaat branden dan horen de cdlezert en fikkert niet op dezelfde IDE kabel. Maar hij moet hem wel vinden.....vind hij hem wel want dat staat niet in je uitleg?! :? :?

• PWA
  • Niet online

PWA

Op donderdag 11 oktober 2001 23:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
ja de philps brander op master zetten word ook aan bevolen door philips
Klopt, gewoon fikker op master op ide2 vs. hd/lezer op ide1

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 18:32 schreef SoDM2k het volgende:
Nou , ik heb nu zo'n beetje alles wel geprobeerd .. maar ik krijg me Philips 3610 brandertje gewoon NIET aan de praat onder XP

XP-ASPI Drivers erop gezet
ASPI-Force erop gedaan..

maar helemaal nix werken.. ook met DMA zitten kloten enzo.. maar allemaal tevergeefs ;(

onder win98 werktie wel gewoon normaal.

Heeft IEMAND hier een verklaring voor ?
en misschien ook een oplossing ?
Ik heb ook zo'n philips brandertje.

ik heb onder winxp de adaptec easy cd creator platinum geinstalleerd. En daarna heb ik de update van 5.0 naar 5.02 geinstalleerd en toen werkte alles wel. Adaptec easy cd creator 4 is niet compatible met winxp.

• PWA
  • Niet online

PWA

[topic=227821/1]

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

alweer zoiemand die winxp erop moet hebben...

ga een stap terug naar windows 2000 als je je brander aan de praat wilt hebben... ik draai nu een half jaar windows 2000 en ik heb er spijt van dat ik nooit eerder ben overgestapt.. enige wat het hier niet doet is de scanner (drivers te oud), maar daarvoor heb ik een aparte windows 95 installatie staan...
Windows 2000 is ook met meer compatible, zo moet je bijvoorbeeld voor xp van allerlei programma's als Partition Magic en adaptec persé de nieuwste versie hebben :r

En als je hem toch persé onder xp te draaien wilt hebben dan zou je moeten proberen zoals Muyz en ureal dat gedaan hebben met dezelfde brander... |:(

Hoi

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:35 schreef nobody122 het volgende:
alweer zoiemand die winxp erop moet hebben...

ga een stap terug naar windows 2000 als je je brander aan de praat wilt hebben... ik draai nu een half jaar windows 2000 en ik heb er spijt van dat ik nooit eerder ben overgestapt.. enige wat het hier niet doet is de scanner (drivers te oud), maar daarvoor heb ik een aparte windows 95 installatie staan...
Windows 2000 is ook met meer compatible, zo moet je bijvoorbeeld voor xp van allerlei programma's als Partition Magic en adaptec persé de nieuwste versie hebben :r

En als je hem toch persé onder xp te draaien wilt hebben dan zou je moeten proberen zoals Muyz en ureal dat gedaan hebben met dezelfde brander... |:(
Ieder zijn eigen mening en keus. :) Ik vindt het gewoon raar bij de 1 werkt zo`n brander wel bij de ander niet dus het moet toch kunnen :)

Verwijderd

kick

Verwijderd

Topicstarter
Allernieuwste FirmWarve erop geknald 3.09 ( met dank aan Wreckerrm ( thnx mate :) ))

en ASPI-Force eropgezet..

hij loopt weer als een zonnetje :) zojuist knalde mijn eerste CD-tje sinds tijden weer uit het laadje met Data erop :) :)

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:01 schreef SoDM2k het volgende:
Allernieuwste FirmWarve erop geknald 3.09 ( met dank aan Wreckerrm ( thnx mate :) ))

en ASPI-Force eropgezet..

hij loopt weer als een zonnetje :) zojuist knalde mijn eerste CD-tje sinds tijden weer uit het laadje met Data erop :) :)
Ik heb ook problemen met mijn CDD 3610 brander en ik heb geen flauw idee hoe ik aan firmwarve 3.09 en ASPI Force moet komen, hoe ik het moet installeren en wat het doet. Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderd

Hep je de BUILDIN brandfunctie van winxp al geprobeerd ?

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 17:15 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Hep je de BUILDIN brandfunctie van winxp al geprobeerd ?
Moet PIO ingesteld worden. Had hetzelfde probleem.
Pagina: 1