Bugs in gp3 !!??

Pagina: 1
Acties:

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:52
welke bugs kennen jullie in gp3 ?? ik de volgende en vind ze wel irritant:

1. als ik op pause beuk en ik doe de replay...zie ik gewoon de replay van de laatste 20 seconden MAAR mijn auto begint ineens af te remmen als de replay start..dus net alsof je de controls los gelaten hebt, terwijl ik gewoon aan het doorracen was..dus als de replay voorbij is sta ik ergens in de grindvak tegen de muur..is heel vaag..??

2. Als auto's spinnen oid blijven de andere coureurs er maar gewoon op inbeuken...ipv dat ze remmen en er omheen rijden willen ze er doorheen...dit is wel iritant...

zijn er ook fixes hiervoor???
ow ja ik gebruik de "gekraakte" gp3.exe omdat ik de 2000 instellingen heb ge-dl-ed..misschien dat dat iets met die replay bug te maken heeft ???

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
2. Als auto's spinnen oid blijven de andere coureurs er maar gewoon op inbeuken...ipv dat ze remmen en er omheen rijden willen ze er doorheen...dit is wel iritant...
Had gisteren hetzelfde euvel op Spa. Deed een poging om de eerste bocht heelhuids te halen, knalt ineens een McLaren met een of andere achterlijk Fin boven op me. Fuck, 10 x over de kop en terwijl ik weer goed terecht ben gekomen, knalt het hele achterliggende startveld boven op me. Geen wiel of vleugel meer op m'n rode bolide te bekennen. Toen maar weer opnieuw begonnen.

Verder krijg ik de replay helemaal niet aan de praat. Beetje vaag, zal vanavond nog eens even proberen. Crash had me in de replay wel leuk geleken... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 20:53
die bug van die botsende wagens zit er al sinds gp1 in

Verwijderd

als je in Engeland aan het crossen gaat (zonder publiek) zie ik op de tribune een zwart driehoekje met dezelfde snelheid als me auto langskomen (als je het rechte eind op komt)

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Op woensdag 23 augustus 2000 20:00 schreef Ruud het volgende:
als je in Engeland aan het crossen gaat (zonder publiek) zie ik op de tribune een zwart driehoekje met dezelfde snelheid als me auto langskomen (als je het rechte eind op komt)
Best eng eik, misschien wel een spook oid :'(

Edit: Hieronder iemand die me niet begrijpt :'( :'( :'(

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
Op een gegeven moment had ik wel een kewle in GP2.
okay het is niet 3 maar wel 2 :P

Ik had een vette crash, tegen het verkeer in >:)
Ik druk op replay gebeurt er compleet iets anders :? :X

Verwijderd

kheb het spel niet maar ik ken er nog een :

[topic=553463/1/25]

>:)

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat van die replay dat er heel wat anders gebeurt is een fout in de gp serie |:(

Als dit gebeurt moet je de replay nog een keer bekijken en kijken of het dan weer goed is.

En dat die AI op je inbeukt is niets aan te doen.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Pagina: 1