kg7 raid of a7a266???

Pagina: 1
Acties:

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

Topicstarter
Lo ik wil mijn pc upgraden he met een 1.4 athlon maar mijn kt7 mobo kan geen 266MHz proc. aan. Dus wil ik een nieuw bord en heb ik dus de kg7 raid ddr only gezien en de a7a266 ddr&sdr. Nu heb ik op dit moment 384mb ram intern.
En als ik de kg7 koop moet ik ook nog ddr ram kopen. Dit scheelt mij in totaal 190 piek. Duss wat kan ik nu het beste doen. Is ddr geheugen zo veel sneller dat het 190 piek waard is. Maar de kg 7 heeft weer een raid controller en dat is wel weer makkelijk voor veel ide devices. Maar een losse ata100 controller is niet zo duur en heb ik ook niet meteen nodig en 2e hands is tie ook wel ergens op te duiken voor weinig geld. Ik wil dit soepzooitje op de hcc gaan kopen. Duzz help wie heeft er advies voor mij.

Gr33tz TuRk.

Verwijderd

hangt een beetje van je budget af... ik vindt DDR wel 190 extra waard, weet alleen niet of jij dat ook vindt, en ik zou voor de KG7 gaan, kan je weer ff verder, en neem dan meteen RAID, als je al 2 gelijke HDD's hebt, anders moet je dat ook nog ff overwegen...
hangt dus een beetje van wat je wil af, en als je dat niet weet wordt het lastig :)

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Kzou voor de Iwill gaan...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 17:33

TiMMieJ

PSN: Orixez

Topicstarter
Ja k maar die 190 piek voor ddr ram is dat nu een enorme toename in snelheid of niet en op de a7a266 kan ook ddr maar is dat dan weer lasngzamer als op die kg7????

Gr33tz TuRk.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op donderdag 11 oktober 2001 17:54 schreef TuRk het volgende:
...Ik wil dit soepzooitje op de hcc gaan kopen. Duzz help wie heeft er advies voor mij.
HCC duurt nog anderhalve maand. Wie dan leeft, wie dan zorgt :) Wat ik wil zeggen is dat er over anderhalve maand wellicht andere leuke oplossingen zijn (KT266A, NForce, ik zeg maar wat) en dat de prijzen er ook anders uit zien (goedkopere XP's en DDR-SDRAM?).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.