Toon posts:

Online Tibsun loopt continu vast, ten einde raad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Online Tiberiansun loopt continu vast, het beeld bevriest als het ware. Heb al van alles geprobeert, opnieuwe geinstalleerd, kaarten verwisselt, geluidskaart er uit enz. i kweet het echt niet meer. Het rare is dat het in één keer is begonnen. Zonder dat er veranderingen plaats hebben gevonden aan mijn systeem:
Dit systeem ziet er als volgt uit:
Celeron 733
moederbord MS-6309 LE2
512 MB intern
GF MX 400 Videoplank
Fallaron NIC
Soundblaster 128

Ik krijg dus geen foutmeldingen het beeld bevriest en het enige wat ik kan doen is een harde reset. Tijdens scandisk geeft hij dan soms aan dat 12aeq34 (lees verschillende tekens) .TMP wordt verkeerd weergeven.

Heeft iemand een idee wat het mogelijk kan zijn, ik weet het niet meer. Enige oplossing tiberiansun niet meer spelen.

Thx en groeten

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 20:01

Jox444

Honestly....

Update van westwood gehad??

Je kunt trouwens ook even proberen om tibsun opnieuw overzichzelf te installen...wil wel een werken??

Het is FRIET!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 17:52 schreef Jox444 het volgende:
Update van westwood gehad??

Je kunt trouwens ook even proberen om tibsun opnieuw overzichzelf te installen...wil wel een werken??
Ja heb ik gehad, heb ook al opnieuwe geinstalleerd

Verwijderd

Zonder patch van Westwood kun je niet eens online spelen, iedereen die online wil spelen moet de update installeren.

Kan je wel een skirmish game spelen? of een campain, dus zonder dat je online wilt gaan?

das best schit als je niet meer online kunt spelen, TIBSUN is cool.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 18:11 schreef bterkuile het volgende:
Zonder patch van Westwood kun je niet eens online spelen, iedereen die online wil spelen moet de update installeren.

Kan je wel een skirmish game spelen? of een campain, dus zonder dat je online wilt gaan?

das best schit als je niet meer online kunt spelen, TIBSUN is cool.
Nee deze loopt ook vast beeld bevriest en het geluid blijft hangen.

Verwijderd

Je hebt dus een schone windows install uitgevoerd?
En er zijn geen andere spellen die vastlopen?

Misschien dat er een opdracht aan de geluidskaart wordt gegeven die de comp niet snapt. Of aan een ander apparaat.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:33 schreef bterkuile het volgende:
Je hebt dus een schone windows install uitgevoerd?
En er zijn geen andere spellen die vastlopen?

Misschien dat er een opdracht aan de geluidskaart wordt gegeven die de comp niet snapt. Of aan een ander apparaat.
met andere woorden, een hardware conflict ?!

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:04 schreef Chello200 het volgende:

[..]

met andere woorden, een hardware conflict ?!
Ja, dat dacht ik ook al, ik weet alleen niet waar het conflict plaats vindt. m.a.w. welke twee hardeware delen hebben ruzie :(

ik zie net dat primary ide controller (dual fifo) en via bus master PCI IDE controller gebruikmaken van de zelfde irq 14 kan dat kwaad?
Pagina: 1