Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
omdat je daar geen enkel attribuut hebt gedefinieerd..
Als ik vraag aan je of je boodschappen wil halen dan wil je toch ook graag weten wat en waar
je moet daar dus dingetjes toevoegen als:
en ik zeg niet dat je bovenstaande moet hebben, mar puur ter illustratie..
suc6
Als ik vraag aan je of je boodschappen wil halen dan wil je toch ook graag weten wat en waar
code:
1
| <frame name="mainFrame" src="home.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0"> |
suc6
Misschien is dit het, weet het alleen niet zeker (link?)
hmmm, een link zou zeker helpen
code:
1
2
3
4
| <frameset rows="145,*" frameborder="0" framespacing="0" > <frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="navigation.htm" > <frame name="mainFrame" src="home.htm"> </frameset> |
hmmm, een link zou zeker helpen
dat heb ik ook aangegeven....Op donderdag 11 oktober 2001 17:39 schreef Hangloozz het volgende:
omdat je daar geen enkel attribuut hebt gedefinieerd..
code:
1 <frame name="mainFrame" src="home.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0">
suc6
En dit heeft niets met marginwidth te maken.
horizontaal verschuift de boel.
Ik heb net even een nieuwe frameset aangemaakt, en hetzelfde probleem blijft bestaan.
hier even de code zoals DW hem uitspuugt (dit is ALTIJD goed gegaan)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <frameset rows="175,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" cols="*"> <frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="navigation.htm" > <frame name="mainFrame" src="home.htm"> </frameset> <noframes> <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> </body> </noframes> </html> |
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
kuiken, je leest niet goedOp donderdag 11 oktober 2001 18:07 schreef paQ het volgende:
dat heb ik ook aangegeven....
En dit heeft niets met marginwidth te maken.
edit:en ik zeg niet dat je bovenstaande moet hebben, mar puur ter illustratie..
zie je wel dat je een attribuut miste
Verwijderd
Heeft nix met die frameset te maken. Heeft te maken met het mainframe wat bij jou home.htm is. Open die pagina eens en kijk of daar alles goed in is, qua marges en uitlijnen enzo.
Horizontaal probleem kan alleen zijn als de frames kolommen zijn niet bij rijen
Horizontaal probleem kan alleen zijn als de frames kolommen zijn niet bij rijen
edit:
Owkeee, die scrollbalken jah, ff over het hoofd gezien
Owkeee, die scrollbalken jah, ff over het hoofd gezien
Pagina: 1