Kan iemand me zeggen hoe de service en support bij Elsa is. Als ze een goede service na verkoop bieden en als hun drivers goed en vaak up-to-date zijn?
Wat de drivers betreft, ik zou zeggen: neem een kijkje op de site en kijk van wanneer welke drivers zijn.
Kun je ook zien hoe ver de support terug gaat op ouwe kaarten.
Kun je ook zien hoe ver de support terug gaat op ouwe kaarten.
de betaler vervuilt
Het ziet er allemaal wel leuk en professioneel uit op de site en ook een hele resum met formulieren die je direct kunnen helpen maar ik heb nog professionele sites gezien en als het erop aankomt dan komt er eigenlijk niet veel van terecht.
Gewoon even weten van iemand die goede/slechte ervaring heeft met Elsa en/of wat voor naam ze in het algemeen hebben met hun service.
Gewoon even weten van iemand die goede/slechte ervaring heeft met Elsa en/of wat voor naam ze in het algemeen hebben met hun service.
Elsa is een goede zaak. Voor drivers zijn ze wel redelijk snel, al zijn de 21 detonators nog niet omgezet naar Elsa drivers. Maar voor driver support zou ik gewoon naar www.nvidia.com gaan. Verder goede service.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
De drivers worden nouwelijks ge updated. De service is k*t ze willen geneens een nieuwe cooler voor mijn videokaart opsturen.
Haha das je eigen schuld dan heh.Op donderdag 11 oktober 2001 17:46 schreef marcell het volgende:
De drivers worden nouwelijks ge updated. De service is k*t ze willen geneens een nieuwe cooler voor mijn videokaart opsturen.![]()
![]()
| I've got permission to color outside the lines |
zou het komen omdat je geen elsa hebt????Op donderdag 11 oktober 2001 17:46 schreef marcell het volgende:
De drivers worden nouwelijks ge updated. De service is k*t ze willen geneens een nieuwe cooler voor mijn videokaart opsturen.![]()
![]()
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Yup met service zit et wel goed. Doen niet lullig (nergens over)
Zo kreeg ik een kaart zonder Giants (Gladiac 920) ff gemaild en binnen no time een cd-tje in huis
Over fannetjes doen ze dus ook niet moeilijk, kennis heeft een Ultra waar de fan aanliep (kon je goed horen) ding is nu toch al wat ouder maar zo een nieuwe fan in huis...
ze geven trouwens 6 jaar garantie (ipv de standaard 3)
Zo kreeg ik een kaart zonder Giants (Gladiac 920) ff gemaild en binnen no time een cd-tje in huis
Over fannetjes doen ze dus ook niet moeilijk, kennis heeft een Ultra waar de fan aanliep (kon je goed horen) ding is nu toch al wat ouder maar zo een nieuwe fan in huis...
ze geven trouwens 6 jaar garantie (ipv de standaard 3)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Amaai, ik vond mijn topic niet meer terug na de verandering van titel
maar het is nu inderdaad veel toepasselijker.
Ik ben van plan om een videokaart + monitor van Elsa te kopen. Dit is samen een nogal grote uitgave en daarom wil ik zeker dat alles goed werkt en ondersteund wordt.
Ik heb al veel gehoord over Elsa videokaarten maar nog niets over de schermen.
Maar als ik de antwoorden hier een beetje samenvat is het dus zeker aan te raden.
Ik ben van plan om een videokaart + monitor van Elsa te kopen. Dit is samen een nogal grote uitgave en daarom wil ik zeker dat alles goed werkt en ondersteund wordt.
Ik heb al veel gehoord over Elsa videokaarten maar nog niets over de schermen.
Maar als ik de antwoorden hier een beetje samenvat is het dus zeker aan te raden.
Pagina: 1