AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP
Waarschijnlijk moeten we hem vertellen dat ie OpenGL drivers moet installen
je kunt toch wel beetje nagaan dat dit een probleem is en waar ik dus niet van snap hoe ik dit moet oplossen. ik heb nieuwste directx 8.0, nieuwe drivers voor videokaart.!l:(
DirectX heeft hier nix mee te maken, DirectX is voor Direct3D, OpenGL is op zichzelf staand. OS?Op donderdag 11 oktober 2001 17:31 schreef Thabone het volgende:
je kunt toch wel beetje nagaan dat dit een probleem is en waar ik dus niet van snap hoe ik dit moet oplossen. ik heb nieuwste directx 8.0, nieuwe drivers voor videokaart.!l:(
kon zijn dat het er mee te maken had. vind het allemaal ook erg vreemd. maar ik heb draai nu windows 98
Bij autorun van quake staat er ergens onder aan OpenGL, Klik er op en installeer het en klaar.
Waarom open je 2 topics voor dit probleem?
Waarom open je 2 topics voor dit probleem?
nee nee dat is niet zo. de opengl die er op de cd staat is verouderd en aagezien ik een geforce2 mx400 heb gaat dat niet lukken. maar ik heb de nieuwste dus moet niet uitmaken.
Q3 op 1984 bij 1600 ofzo ingesteld (of iets anders wat je monitor/ videokaart niet aankan?? dan krijg je namelijk ook die melding en gaat q3 over de zeik.
Het is FRIET!
ja maar hoe stel ik zoiets anders in dan? want dat moet ik dus niet hebben.
Makkelijker,start quake3,setup,system,videomode
Laat dat nou net het probleem zijn, dat hij er niet in komt.Op donderdag 11 oktober 2001 21:48 schreef Mistral het volgende:
Makkelijker,start quake3,setup,system,videomode
Anders gewoon quake effe overnieuwe installeren of die Baseq3 dir. van cd halen.
Download GLSETUP op www.glsetup.com En check de nieuwste videokaart drivers...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Die instellingen van Q3 staan gewoon in een CFG filetje. Delete gewoon je q3config.cfg (volgens mij heettie ie zo) en eventueel je autoexec.cfg (als je die hebt) en q3 start op met default instellingen.
(Dus uit je BaseQ3 en evt uit je OSP dir deleten)
(Dus uit je BaseQ3 en evt uit je OSP dir deleten)
ok heel erg bedankt ook dat zal ik zo gelijk proberen. voor lui die dit zelfde probleem hebben, staat op de site van quake 3. ik geloof planetquake.com ofzo ook een forum en daar las ik ook een goeie tip! thanks. The End
Of gewoon in je baseq3/q3config.cfg r_mode op 1 zetten (das de laagste resolutie)
Was ik maar rijk en niet zo knap...
nee heb ik nu gelijk geprobeerd maar dat werkt niet. dat je het even weet. Ik ga alles van die kaart er afhalen. dan de orginele drivers erbij pakken en dan weer alles instaleren. dat schijnt te werken maar dat moet ik dus even proberen.
Pagina: 1