ik wil een nieuwe gamepad kopen .. (stomme gravis gamepad pro doet het niet meer ..) welke kan ik het beste kopen ?
Gravis is en blijft de beste...
GamePad Pro kan ik je echt aan raden....
Exterminator is ook een zeer toffe gamepad...
De destoyer ziet er ook best wel gelikt uit.
check dit hier voor je gravis gamepad behoeften http://www.gravis.com/products/gamepads.html
GamePad Pro kan ik je echt aan raden....
Exterminator is ook een zeer toffe gamepad...
De destoyer ziet er ook best wel gelikt uit.
check dit hier voor je gravis gamepad behoeften http://www.gravis.com/products/gamepads.html
deze is al een paar keer langs gekomen, en ik heb steeds het zelfde antwoord gegeven, wat ik nu ook ga doen
GRAVIS EXTERMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
luister naar het advies van die jongesn die dit ook al hebben gepost
GRAVIS EXTERMINATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
luister naar het advies van die jongesn die dit ook al hebben gepost
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Andere optie is gewoon je Playstation Dualshock ombouwen.... heb ik ook gedaan. Bijna gratis en schopt kont!
Gravis Xterminator SUPER, veel knoppen fijne handligging...
Is ier er trouwens ook in USB (of is dat die Digital)
Is ier er trouwens ook in USB (of is dat die Digital)
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
Geen gamepad!
Ikke speel al heeeeel lang Star Wars vliegspellen (Xwing, Tie Fighter , Xwing vs. Tie Fighter, etc.) en als ik dat met een gamepad doe ga ik 300000000 x dood, maar met een joystick niet een keer rarararara.
Joystick roeleert (ikke heb Logitech Wingman lekke, lekke, lekke!)
Ikke speel al heeeeel lang Star Wars vliegspellen (Xwing, Tie Fighter , Xwing vs. Tie Fighter, etc.) en als ik dat met een gamepad doe ga ik 300000000 x dood, maar met een joystick niet een keer rarararara.
Joystick roeleert (ikke heb Logitech Wingman lekke, lekke, lekke!)
Ik moet zeggen dat ik (hoewel ik hun software maar van bedenkelijke qualiteit vind) de hardware van Mircosoft erug goed vind.
Ik heb nu al een:
- Microsoft Natural keyboard
- Microsoft Intelimouse Explorer
- Microsoft Sidwinder 3d Pro
- Microsoft Gamepad (de normale, eenvoudige versie)
En ik ben echt super tevreden van die Microsoft gamepad, ligt lekker in de hand, en alle knoppen zijn eenvoudig bereikbaar, echt een aanrader. Bovendien is ie erg goedkoop en heeft ie een doorsluispoortje, je kan dus gerust nog je Joystick ingeplugd laten, dat is helemaal geen probleem.
Ik heb nu al een:
- Microsoft Natural keyboard
- Microsoft Intelimouse Explorer
- Microsoft Sidwinder 3d Pro
- Microsoft Gamepad (de normale, eenvoudige versie)
En ik ben echt super tevreden van die Microsoft gamepad, ligt lekker in de hand, en alle knoppen zijn eenvoudig bereikbaar, echt een aanrader. Bovendien is ie erg goedkoop en heeft ie een doorsluispoortje, je kan dus gerust nog je Joystick ingeplugd laten, dat is helemaal geen probleem.
Pff.. ik vind die gravis exterminator niks!!
ik heb 'm ook eerst gekocht omdat hij er veel stoerder uitziet + goedkoper + meer knoppen had dan de MS freestyle pro, maaar die ding van gravis werkt niet fijn,, heb dus geruild voor die MS
en daar ben ik zeer tevreden mee
ik heb 'm ook eerst gekocht omdat hij er veel stoerder uitziet + goedkoper + meer knoppen had dan de MS freestyle pro, maaar die ding van gravis werkt niet fijn,, heb dus geruild voor die MS

en daar ben ik zeer tevreden mee
heb ik niet meer :P
Verwijderd
microspoft vree stijling pro dat ding waar je mee kan sturen door het katje naar links of rechts naar beneden en enz
maaaaaaaaaar ik gebruijkt het niet gebruijk toetsen bord kast me dan 160.- voor jan luuuuuuuuuuuuuuuuuuul
maaaaaaaaaar ik gebruijkt het niet gebruijk toetsen bord kast me dan 160.- voor jan luuuuuuuuuuuuuuuuuuul
Pagina: 1