Verwijderd
Yep, helemaal. Ok dan, het ligt dus niet aan mij, dacht al dat die 2001A versie het opeens niet meer deed omdat ze er opeens achter kwamen dat het alleen voor Alpha-testers was ofzo
LOL ja iemand zei het tegen mij, ik testen
kom d'r dus niet meer op nu !
kom d'r dus niet meer op nu !
log es uit en dan weer inOp donderdag 11 oktober 2001 16:40 schreef De_Leon het volgende:
Neej Werkt perfect
was ook mijn eerste gedachteOp donderdag 11 oktober 2001 16:37 schreef Density het volgende:
Yep, helemaal. Ok dan, het ligt dus niet aan mij, dacht al dat die 2001A versie het opeens niet meer deed omdat ze er opeens achter kwamen dat het alleen voor Alpha-testers was ofzo
maar idd.. hier ook plat.. chello gld
Yup, hier ook plat
dubbel isdn via UUnet
wel bagger, had ik vandaag eindelijk ICQ geinstalled, kon ik eindelijk met een mede stagiair ICQ'en, gaat ie plat!
dubbel isdn via UUnet
wel bagger, had ik vandaag eindelijk ICQ geinstalled, kon ik eindelijk met een mede stagiair ICQ'en, gaat ie plat!
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Planet Internet ADSL, log net uit en kom er niet meer op.
Zie ook geen ICQ bloempjes meer op GoT, teken dat de server ook plat ligt.
Dit wordt bevestigd als je www.icq.com intypt
Hier ook in Arnhem, helemaal plat. Net na een critical update natuurlijk, dus ik denken dat die update de schuldige was... Alles weer uninstallen, blijkt ICQ dus echt plat te zijn, dan maar weer herinstallen.
Sorry allemaal, is dus weer mijn schuld, zulke dingen gebeuren alleen als ik iets update...
Dus ALS er weer eens iets plat gaat, het ligt aan mij!
Sorry allemaal, is dus weer mijn schuld, zulke dingen gebeuren alleen als ik iets update...
Dus ALS er weer eens iets plat gaat, het ligt aan mij!
yepOp donderdag 11 oktober 2001 16:44 schreef Devil_2000 het volgende:
Planet Internet, log net uit en kom er niet meer op.
MS-DOS Mode D:\>ping icq.com
Unknown host icq.com.
Verwijderd
Log maar eens uitOp donderdag 11 oktober 2001 16:45 schreef GA!S het volgende:
nope, hier niet. Werkt prima.
ik dacht dat het aan mn inet server lag
Sygate op 98
Dus helemaal gereboot enzo..had namenlijk al heel wat gedown- en upload!
lag er dus niet aan..
Sygate op 98
Dus helemaal gereboot enzo..had namenlijk al heel wat gedown- en upload!
lag er dus niet aan..
Deze hoort in I&T thuis. 
Move SA -> I&T.
Move SA -> I&T.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
hier dus ook (Den Haag)
fantasie mode/
Terroristen? Reken maar dat een hoop communicatie via icq gaat.....
fantasie mode/
Terroristen? Reken maar dat een hoop communicatie via icq gaat.....
als ik het ip adres van www.icq.com probeer te tracen, dan kom ik geeneens die grote plas over... Kabelbreukje?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
ik kreeg meteen unable to resolve hostOp donderdag 11 oktober 2001 16:52 schreef E-Vix het volgende:
als ik het ip adres van www.icq.com probeer te tracen, dan kom ik geeneens die grote plas over... Kabelbreukje?
Yupp, I second thatOp donderdag 11 oktober 2001 16:55 schreef Hepatica het volgende:
Hij doet het weer!!!
BOEHOEHOE
Bij mij dus niet
20*350ZO45°
Zeelandnet ook hoorOp donderdag 11 oktober 2001 17:11 schreef Experience het volgende:
@home icq.com nog dood
20*350ZO45°
chello E'hoven ookOp donderdag 11 oktober 2001 17:11 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Zeelandnet ook hoor
ZeelandNet is weer wakker
20*350ZO45°
chello gld.. nog steeds down 
Can't establish connection. Check your Internet connection and reconnect ICQ.
leijers..
Can't establish connection. Check your Internet connection and reconnect ICQ.
leijers..
Verwijderd
Het is volgens mij weer zover, ik kom er niet op.
Was er ff op, maar werdt er telkens af gegooid
Was er ff op, maar werdt er telkens af gegooid
nou ik ben hier op me werk gewoon online en de thuis server is ook nog online
Verwijderd
Heb dus net een upgrade uitgevoerd naar ME (Op vrijdag 12 oktober 2001 15:48 schreef mech het volgende:
nou ik ben hier op me werk gewoon online en de thuis server is ook nog online
Ik kan dus weer een image gaan terug zetten, denk ik ?
ja denk het ook. tis wel minder kost je weer wat tijdOp vrijdag 12 oktober 2001 15:50 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Heb dus net een upgrade uitgevoerd naar ME () en zie dus geen ICQ bloemetjes op GoT (kameraad wel) en kom er ook niet op.
Ik kan dus weer een image gaan terug zetten, denk ik ?
Verwijderd
Hey ik zit dus ook bij ADSL Planet Internet ook in Groningen, en kom er nu weer op.Op vrijdag 12 oktober 2001 16:30 schreef Chaoot het volgende:
Tja hier, Groningen, Planet ADSL, is ICQ hardstikke down.
Heb net de server gereboot en zie nu ook weer ICQ icons op GoT.
Denk dat hij het nu ook doet bij jou
Misschien heeft dit er iets mee te maken ?
12-10-2001 16:28 uur. Storing domeinnaamserver
Als gevolg van een storing kan het voorkomen dat u momenteel geen pagina's kunt opvragen, wanneer u inbelt op ons netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost kunt u dit lezen op onze internetpagina onder de rubriek Klantenservice bij "actuele mededelingen & storingsmeldingen".
Verwijderd
Kom wel op ICQ, maar zie nog steeds geen bloemen op GoT. Ik had eerder wel problemen om op ICQ te komen. Niet dat het daar zo spannend is met 3 mensen online waarvan 2 N/A
Verwijderd
Je hebt gelijk, ik kan er nu weer op. En van die problemen met de domeinserver had ik ook last. De meeste sites zijn nu weer bereikbaar.Op vrijdag 12 oktober 2001 16:33 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Hey ik zit dus ook bij ADSL Planet Internet ook in Groningen, en kom er nu weer op.
Heb net de server gereboot en zie nu ook weer ICQ icons op GoT.
Denk dat hij het nu ook doet bij jou
Misschien heeft dit er iets mee te maken ?
[..]
Pagina: 1