Toon posts:

Last van rare piep in monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, mijn monitor maakt een rare piep en dat heeft ie alleen als je in 2000 zit in 98 se geen probleem mee:?, nou is het rare als je de monitor een beetje scheef houdt gaat t weg en als ie weer recht staat komt t weer terug.

AMD 1,4 Ghz
512 MB
Asus a7v266
40 gb hd
Asus V7100 Pro Geforce II 32 mb tv-out
LG 775e monitor
LG DVD
Philips writer
Creative geluidskaart
Realtec 10/100 netwerkkaart

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Meestal als je zo'n piepje hoort zit het hem in een condensator (als ik me niet vergis). Gebruik je dan ook in beide systemen dezelfde resolutie??

O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Hmm, das geinig, een collega van me heeft dezelfde monitor, en hij had ook exact hetzelfe probleem. Hij heeft gebeld met de distributeur ofzow en die hebben het scherm toen omgeruild.
Kijk anders es op www.lge.nl bij support ofzo, daar vind je vast wel een telefoonnummer
Succes

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 17:27

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Volgens mij heeft je monitor z'n langste tijd wel gehad :)

Ik heb zelf het probleem ook met mijn Philips 107b. Als ik de PC aanzet dan maakt de monitor totdat ik in Windows ben een hoog piepend geluid. Als ik in Windows de vernieuwingsfrequentie op minder dan 75 Hz heb staan dan hoor ik ook die piep.

Ik ben ook al aan het sparen voor een nieuwe monitor. Een LG915ft+ *D

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Probeer inderdaad gewoon es een andere refresh-rate..

Overigens kan die piep heel veel zijn.. Vaak is het de hoogspannings-trafo die geluid gaat geven.. en daar kan je niet veel aan doen..

Verwijderd

kweet niet hoe oud die monitor is.. maar dat piepen heb ik ook.. (Iiyama) en die van mij is nog geen 4 maanden..
Klap er tegen en het is over..hehehe
Maar als ik het goed heb heeft LG een 3jaar garantie geval.. Dus ff bellen zou ik zeggen..
en volgens mij is het nog onsite garantie ook.
Dus das ook handy.!
Pagina: 1