Toon posts:

usb human interface device WINXP Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem, ik gebruik sinds 1 dag winxp omdat ik winme beu was, alleen het enige probleem ik krijg mn usb apparaten niet aan de praat. Mn usb muis van logitech dote het niet op de usb dus die is ff ps2 nu en mn Usb scanner doet het ook niet (type is Umax Astra 3450) Ik heb op de website gekeken en daar heb ik dus van Logitech de drivers gevonden van de muis XP drivers dus en van die Umax heb ik win2000 drivers gevonden dus dit zou ook moeten werken. Nu heb ik dus bij mn usb human interface devices een foutmelding, zo'n geel uitroepteken. Ik wil dus de software daarvan opnieuw installeren maar de software kan het ding ook nie vinden op de winxp en win2000 cdrom? Iemand die een oplossing heeft?

Alvast bedankt,

vr. groeten Stevio

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-08 21:44
Mijn USB logitech muis wordt als standaard door XP gezien onder Human Interface Devices als Logitech USB Cordless Mouse. dus volgens mij moet de muis het ook gewoon zonder de logitech drivers doen.

Dus ik denk dat er toch in xp iets niet helemaal goed zit. welke versie van XP heb je? ik 2002

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

wat zijn je specs?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Windows XP Final Versie, en mn specs zijn Asus p3b-F celeron 500@566, 512 mbram. Misschien dat we hier iets mee kunnen om dit probleem op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

Verwijderd

Voor je logitech muis misschien ook voor je scanner handig gooi de driver(s) eruit en restart winxp kijk dan of hij de driver(s) automatisch herkent zo ja laat het dan zo staan gewoon zo nee dan kan ik je niet verder helpen :(

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Heb hetzelfde probleem maar dan met win2k en karna zararboomslang 2000 geef je zoveel geld uit en dan krijg je dit.. ZUCHT maar ff bij microshoft kijken ofzo///

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1