Welk TFT 15,1 met DVI?

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 22:21

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik zoek een betaalbare 15,1 TFT scherm met DVI voor mijn toekomstige Radeon 8500.

Iemand tips? Ik heb de search gebruikt, maar daar staat niet echt iets gericht op mijn vraag in (vind ik)!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Ik wil geen reclame maken (:7 >:)) maare, misschien dat je hier wat aan hebt: lcd.schijf.org en dan onder vergelijk. Kun je zien welke schermen 15" zijn en of ze DVI hebben. Juist voor dit soort vragen is het gemaakt. Alleen de prijzen staan er niet bij omdat dat veel te veel veranderd

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Hmm, de goedkoopste is die Belinea 10 15 40, maar volgens de tabel heeft die een slechte responstijd...

Wat heeft dat betrekking op de Fall en rise tijd?? Die zit wel rond de 25/30 ms!

http://www.belinea.nl/include/data/101540dt/101540De.pdf

Verwijderd

Belinea 101540 is zeker een goede monitor. Responstijd bij TFT is altijd laag!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:55 schreef delfosso het volgende:
Belinea 101540 is zeker een goede monitor. Responstijd bij TFT is altijd laag!
als je opzoek bent naar een TFT schermpie met TFT neem dan meteen een beetje merk.

btw ik gah er binnenkort ook eentje kopen voor me ATI R8500 :) :) maar eerst pctje

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op vrijdag 12 oktober 2001 17:42 schreef ReseTTim het volgende:
als je opzoek bent naar een TFT schermpie met TFT
:?

Alle proemn in n drek

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:51 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

:?
Op vrijdag 12 oktober 2001 17:42 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

als je opzoek bent naar een TFT schermpie met DVI, neem dan meteen een beetje merk.

btw ik gah er binnenkort ook eentje kopen voor me ATI R8500 :) :) maar eerst pctje
EDIT DVI |:(

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Belinea is zeker wel een goed merk. Ik begrijp niet waarom dat op Tweakers maar niet wil doordringen. Belinea behoort tot de top 3 in Europa wat verkoop aantallen van monitoren betreft.

Tevens komen Belinea monitoren meestal redelijk tot uitstekend uit verschillende testen.

Hier heel goed nieuws over Belinea TFT de norm ligt op max. 2 defecte pixels:Alle Belinea TFT-monitoren van Maxdata, een leverancier van hardware, voldoen aan het nieuwe ISO 13406-2-certificaat. De strenge en eenduidige kwaliteitscriteria van deze standaard moet een objectieve vergelijking tussen verschillende TFT-beeldschermen mogelijk maken.

Maxdata is één van de eerste monitorproducenten die het gehele TFT-portfolio nu heeft afgestemd op de ISO 13406-2-norm. Deze standaard moet de consument bij aankoop een hogere graad van transparantie en investeringszekerheid garanderen. De norm stelt strenge eisen inzake lichtopbrengst, helderheid, contrast, kleurechtheid, egaliteit, scherpte, reflectie, flikkering en het aantal defecte pixels. De Belinea TFT-monitoren voldoen op alle punten aan de ISO 13406-norm, klasse 2. Zij hebben dus hooguit twee defecte pixels

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Zij hebben dus hooguit twee defecte pixels
Teveel, terug ermee. :D

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 17:22 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Teveel, terug ermee. :D
hehehe grappig hoor maar je zal met me eens zijn dat deze norm zeer uitzonderlijk is

Verwijderd

Ik heb de belinea een tijdje gehad voor een klant van me .
Was echt een lelijk apparaat ..beeldkwaliteit was niet slecht .

Nu heb ik daar de Sony SDM-61 staan een 16" LCD van Sony . Da's pas een mooi schermpje .

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 17:26 schreef Bart Decker het volgende:
Ik heb de belinea een tijdje gehad voor een klant van me .
Was echt een lelijk apparaat ..beeldkwaliteit was niet slecht .

Nu heb ik daar de Sony SDM-61 staan een 16" LCD van Sony . Da's pas een mooi schermpje .
Wat doet het er nu weer toe dat je een Sony hebt ik kan ook wel zeggen dat een Sharp LL-1610A 16" weer veel beter is dan jouw Sony wat ook zo is. Maar dat heeft toch niets met de Topic te maken

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Neej uitgangspunt is gewoon betaalbaarheid, Toevallig is die Belinea de goedkoopste, die Sony kost wellicht het dubbele, mag je ook wel verwachten dat ie mooier is. Maar het gaat om het beeld, dat kastje eromheen interesseert me geen ruk en is ook nog altijd een persoonlijke mening.

Maar zijn er nog anderen rond die prijsklasse? (1400-1600)

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 17:41 schreef ChUcKiE het volgende:
Neej uitgangspunt is gewoon betaalbaarheid, Toevallig is die Belinea de goedkoopste, die Sony kost wellicht het dubbele, mag je ook wel verwachten dat ie mooier is. Maar het gaat om het beeld, dat kastje eromheen interesseert me geen ruk en is ook nog altijd een persoonlijke mening.

Maar zijn er nog anderen rond die prijsklasse? (1400-1600)
Niet met Dvi volgens mij.
Pagina: 1