Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
No production networks were harmed during this posting
nee dat is het niet en het is ook bij elke site. en volgens mij krijg je dan ook een errormelding.Op donderdag 11 oktober 2001 16:55 schreef paella het volgende:
Restricties? Al zou je dan volgens mij een errormeldinkje krijgen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
No production networks were harmed during this posting
nee ook niet. het is ook normaal dat je hem in notepad te zien krijgt maar bij mij klik je dan op source en dan gebeurt er gewoon nix (behalve dat het pop-up menutje wat je te zien krijgt als je op view klik weg gaat), en dus ook geen errorOp donderdag 11 oktober 2001 17:20 schreef paella het volgende:
Aangezien ik de source in een Notepad window krijg te zien, heb je notepad.exe toevallig hernoemd of verplaatst / verwijderd?
IE 5.00 (5.00.3315.1000)Op vrijdag 12 oktober 2001 18:53 schreef Jorden het volgende:
Welke IE? Servicepacks?
SP 1+2
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ja, ik heb verder geen problemen met notepad.Op zaterdag 13 oktober 2001 11:03 schreef jelmervos het volgende:
Start notepad verder wel goed op?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
lijkt me een goed idOp zaterdag 13 oktober 2001 13:05 schreef jelmervos het volgende:
Is het niet een idee om IE er opnieuw op te zetten?
als ik iets wil downen krijg ik ook elke keer zo'n error: