Welke GeForce 3 te kopen???

Pagina: 1
Acties:

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 17:02
Ik ben van plan om mijn GeForce 2MX kaartje te vervangen voor de GeForce 3, maar ik kom er moeilijk aan uit welke dat nu de beste is. De prijs maakt niet veel uit, het merk ook niet. Ik wil gewoon een van de beste ;) Het is gewoon puur bedoelt voor het gamen. TV-Out zou ook wel leuk zijn, maar niet perse nodig. Ik heb al een aantal reviews bekeken, maar het verschil lijkt heel klein. Iemand nuttig advies :?

Thx,
Crash

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Ik zou een ti200 kopen, lekker goedkoop en dicht bij de gf3 kwa prestaties, maar wel soms (afh vh merk) bijna de helft goedkoper..

Als je iets meer geld hebt zou ik een pre-order versie van de radeon 8500 kopen (die zijn weer eens stuk goedkoper dan de retail-versie)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Crash
THX, keep em coming plz *D

Verwijderd

ben ook wel benieuwd naar die radeon moet ik zeggen, als die dicht bij de "full" gf3 in de buurt komt, dan is dat helemaal mooi, scheelt zon 450,- dan (1200 en 800). Dus dan zou IK voor die ati geen, hoewel ik bes wel NT ati ben, met hun rommeldriverzooi in het verleden. Mjah leave the past behind en ga nvidia voorbij :)
als je toch persee een gf3 wil, dan staat er nog een reviewtje op de tweakers.net frontpage en daaruit concluderend zou ik dan voor die Ti200 gaan.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 21:59

Solid Seal

Drones, 3D printen

Op donderdag 11 oktober 2001 15:59 schreef Crash-Override het volgende:
Ik ben van plan om mijn GeForce 2MX kaartje te vervangen voor de GeForce 3, maar ik kom er moeilijk aan uit welke dat nu de beste is. De prijs maakt niet veel uit, het merk ook niet. Ik wil gewoon een van de beste ;) Het is gewoon puur bedoelt voor het gamen. TV-Out zou ook wel leuk zijn, maar niet perse nodig. Ik heb al een aantal reviews bekeken, maar het verschil lijkt heel klein. Iemand nuttig advies :?

Thx,
Crash
Hmm je zij dat de prijs niet uitmaakte :? :) ok

Titan 3 (Ge-OC'de GeForce3) zo'n pak 'm beet 1400 nederlandse guldentjes. ik hoor je nu al slikken :)

www.dronepilotennederland.nl

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ben ook benieuwd (kan het haast niet uit m'n strot krijgen)

De readeon zal wel weer van die buggy drivers krijgen,
ben niet anders gewend van ati.
Ga es kijken op de ati site bij technical issues van elke kaart.

Tweak!

Verwijderd

299$(advies prijs ati,voor de 8500) is geen 400,- eerder rekenen op 300*3,-=1000,-
3 gulden per dollar. (grof maar klopt wel aardig)

Een geforce3 kost(in de USA) ook zoiets 289/299$ voor gewone versie en deze gaan voor een slordige 999,- over de toonbank.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ik heb ASUS V8200 Deluxe toendertijd gekocht voor slordige 1200 gulden. was zeker wel de moeite waard (Is GeForce3 voor de gene die het nog niet doorhadden)

• Crash
Op donderdag 11 oktober 2001 17:58 schreef Solid_Seal2 het volgende:

[..]

Hmm je zij dat de prijs niet uitmaakte :? :) ok

Titan 3 (Ge-OC'de GeForce3) zo'n pak 'm beet 1400 nederlandse guldentjes. ik hoor je nu al slikken :)
Nou slikken niet echt, maar ik had eerder iets in gedachte van een prijs rond de 1100,-. Maar als ik me vakantieuren uitbetaald kan krijgen maakt ie een goed kans ;) Want hij moet dan toch een hele tijd meekunnen

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kijk eens in de prijswatch zou ik zeggen. Genoeg GF3's tussen de 900 en 1000 gulden.

(Heb je in ieder geval een kaart met drivers die redelijk volwassen zijn. Want hoe snel je kaart ook is als je drivers er een potje van maken heb je er niks aan)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
Op vrijdag 12 oktober 2001 02:53 schreef SkoolieDie het volgende:
Kijk eens in de prijswatch zou ik zeggen. Genoeg GF3's tussen de 900 en 1000 gulden.

(Heb je in ieder geval een kaart met drivers die redelijk volwassen zijn. Want hoe snel je kaart ook is als je drivers er een potje van maken heb je er niks aan)
Daarom zetten we jou ook niet achter het stuur >:)

Verwijderd

je hebt ook al een gf3 voor 850 gulden ik zou die lekker kopen als merk je toch niet uitmaakt kan je voor die 300 gulden leuk wat anders kopen

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De Gainward CardExpert GeForce 3 ViVo Golden Sample :
http://www.tweakers.net/pricewatch/18250

topding, hoog gewaardeerd door Hard OCP :
http://www.tweakers.net/nieuws/17243

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/992451706.jpg

ennuh.......F999,- dus dat past mooi binnen het budget :)

Zelf twijfel ik tussen dees en een Radeon 8500....

Verwijderd

zit zelf verveelt met de keuze tussen gainward golden en de leadtek, welke is feitelijk de snelste ?

thx :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:42 schreef Crash-Override het volgende:

[..]
Want hij moet dan toch een hele tijd meekunnen
Een GF3? Ja, die gaat toch nog wel minstens een maandje mee!

;)

Al van de Ti500 gehoord...?

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga nu die Gainward kopen.
Die Golden Sample schijnt goed over te klokken. Heeft ook de beste beeldkwaliteit als ik de reviews mag geloven.
1300 voor die Ti500 wordt me een beetje te gek

;( vaarwel G400

Verwijderd

Ik heb een gf3 te koop staan. hij clockt met een 12V 12CM fan op 7V en voor de rest stadnaard koeling al over naar 250Mhz/540Mhz. Hij wordt erg warm, met meer koeling moet ie nog hoger komen. Heb je gegarandeert een kaart die goed te oc-en is. (leadtek gf3, dvi tvout)

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb hier ook een geforce3 (asus del)
ben er wel blij mij MAAR,

op me duron 800 geeft hij me nog 50 fps in cs!!!!!

dus let effe op wat je koopt mag ik ook wel eens doen

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
Tom's hardware heeft een mooie vergelijkende test staan:

http://www6.tomshardware.com/graphic/01q3/010709/index.html

* Maniakje gaat zelf over een weekje een Gainward CardExpert bestellen :9~

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Pagina: 1