Na wat info over cd-r's gelezen te hebben op dit forum, d8 ik laat ik ook eens philips cd's proberen. Ik heb er nu 3 gefikt, waarvan 2 onderzetters! Met verbatim is dit met mijn fikker nog niet gebeurd. Of te wel die philips cd's zijn gewoon bagger
. Dat wilde ik even kwijt
nergens last van. dus omdat het bij jou misgaat ligt het meteen aan de cd, en zijn ze bagger? beetje kort door de bocht.
Silver Premiums zijn eigenlijk een van de beste, zo niet, vaak DE beste cdr's... dus het is wel vaag.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
ik gebruik altijd flips, ook omdat ze altijd werken in alle autoradio's en tis gewoon goed hoor!
ik zou dus je setup eens checken...
ik zou dus je setup eens checken...
¯\_(ツ)_/¯
philips = 
de beste dus
de beste dus
Heb bijna altijd Philips silver premium gebruikt (een enkele keer Sony), en die philips dingen zijn RETE-GOED! 
Ze zijn bestand tegen een hoop vette vingers, warme zon, vallen op tegels ed..
Ze zijn bestand tegen een hoop vette vingers, warme zon, vallen op tegels ed..
nog nooit problemen gehas met die schijfjes
Blijf je toch lekker met Verbatim doorprutsen.Op donderdag 11 oktober 2001 15:57 schreef Oscar28 het volgende:
Na wat info over cd-r's gelezen te hebben op dit forum, d8 ik laat ik ook eens philips cd's proberen. Ik heb er nu 3 gefikt, waarvan 2 onderzetters! Met verbatim is dit met mijn fikker nog niet gebeurd. Of te wel die philips cd's zijn gewoon bagger. Dat wilde ik even kwijt
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Heb al honderden philips silver premiums gebrand met m'n Liteon, heb er maar 2 mis gebrand maar dat was mijn fout, ik had teveel software open staan enzo..
Silver premium's zijn echt hele goede cd's.
Silver premium's zijn echt hele goede cd's.
Mijn mening:
Philips=
Verbatim=
That's Write=
MMore=
Maxell=
Philips=
Verbatim=
That's Write=
MMore=
Maxell=
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page