[T.net] feature request

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Ik heb misschien een leuk idee voor Tweakers.net.

Het idee is om net zoals bij GoT paginanummers te gaan gebruiken als er meer reacties zijn dan dat er op een pagina kunnen.

Even een voorbeeld:

Je hebt in je preferences opgegeven dat je 40 reacties per pagina wilt zien.

Vervolgens komt er een nieuws item met nieuws waar 120 keer op wordt gereageerd.

Dan komt er achter de link dus "[1] [2] [3]" te staan, wat IMHO veel handig is dan het huidige.

Hopelijk is het een beetje duidelijk, want ik ben niet echt goed in het duidelijk maken wat ik bedoel :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het is toch al zo dat bij (volgens mij) 100 reacties een nieuwe pagina komt?

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Er wordt wel een nieuwe pagina gemaakt, maar daar kan je niet direct heen vanaf de frontpage en dat zou ik graag willen.

Verwijderd

Je kunt inderdaad alleen "Volgende pagina" kiezen. Echter wanneer zijn er nu meer dan 100 reacties op een artikel? Dit komt niet écht vaak voor maar goed misschien wel het opnemen in de "low priority" lijst waard...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topix heeft een platte layout en daardoor kun je erg simpel met één query posting x tot y uit een thread ophalen. Met een threaded layout met niveau's zou ik eerst alle reacties moeten doorscannen om te tellen en dat zou de belasting op de MySQL server nogal verhogen.

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Bedank Femme, weer wat wijzer geworden :)

Jammer maar helaas, maar het zou idd een beetje teveel van het goede worden.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
Op donderdag 11 oktober 2001 17:40 schreef Femme het volgende:
Topix heeft een platte layout en daardoor kun je erg simpel met één query posting x tot y uit een thread ophalen. Met een threaded layout met niveau's zou ik eerst alle reacties moeten doorscannen om te tellen en dat zou de belasting op de MySQL server nogal verhogen.
Dit kan je dan toch weer oplossen door te kiezen van een X aantal threads weergeven ipv een X aantal postings. En alles wat er dan aan die thread hangt kan er dan meteen bij komen te staan. Zo kan je dus ook kiezen voor thread 1-10, 11-20 e.d. ipv post 1-10, 11-20.....

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vraag me af of je daar veel mee opschiet aangezien het ene threadje 1 posting lang kan zijn en een andere 10 postings.

Ik zou ook in een aparte tabel de tellers kunnen gaan bijhouden en die dan met een crontab laten updaten :) .
Pagina: 1