GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Er zijn vast wel bedrijven waar je die kan huren (bedrijven die feesten verzorgen (of alleen meubulair verzorgen)).
Je vindt het in de Gouden Gids
Je vindt het in de Gouden Gids
Wat dacht je van sponsoren, die hebben meestal wel nuttige contacten. Of pak je het niet zo groots aan?
ik ben niet zo goed in aardrijkskunde, maar zwolle ligt dat dicht in de buurt van harderwijk? want dat ken ik nog wel een adresje voor je.
uhmm, neeOp donderdag 11 oktober 2001 17:21 schreef MM- het volgende:
ik ben niet zo goed in aardrijkskunde, maar zwolle ligt dat dicht in de buurt van harderwijk? want dat ken ik nog wel een adresje voor je.
Half uurtje rijden toch ofzo? Maar goed als je nog geinterreseert bent in stoelen huren moet je me ff mailen.
Je zou bij zo'n 2e hands meubelzaak ook een paar stoelen voor fl5,- per stuk op de kop kunnen tikken.. En tavels kun je ook met multiplex + behangtafel poten doen...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Die optie ook al bekeken ja!! was voor de schragen 10,= per set.... da's ook niet rendabel...Op donderdag 11 oktober 2001 20:14 schreef Janoz het volgende:
Je zou bij zo'n 2e hands meubelzaak ook een paar stoelen voor fl5,- per stuk op de kop kunnen tikken.. En tavels kun je ook met multiplex + behangtafel poten doen...
40 setjesChucky
om wat voor aantallen gaat het hier?
Tell me!!! Is echt maar een half uurtje rijden ja!Op donderdag 11 oktober 2001 20:14 schreef Janoz het volgende:
Zet ik niet m'n PC op hoor.Op donderdag 11 oktober 2001 20:14 schreef Janoz het volgende:
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
multiplex plaatje, dat gevalletje houd me 40 KG van me monitor niet eens. PC kan dan nog op grond
Pagina: 1