Toon posts:

Adresboek delen op netwerk met wab en profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben d.m.v. het register ingesteld dat onze outlook express adresboeken (wab file's) op het netwerk (Lan) staan.

In het adresboek staat iets over gedeelde contactpersonen en contactpersonen van hoofdidentiteit

Is het mogelijk dat elke gebruiker een standaard adresboek krijgt (een wab file dus) maar daarnaast ook een eigen adresboek (wab file) kan beheren.

succes
en alvast bedankt :?

Verwijderd

ik schop dit oude topic maar ff omhoog omdat ik anders de search niet heb gebruikt :P

maar goed heeft iemand hier antwoord op ??

tnx alvast

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 10:05
Schop ook nog maar een keer, want ben hier wel ernstig benieuwd naar ook :)

Een hele zooooi

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dan schop ik 'm naar SA, want daar hoort deze vraag thuis :)

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 10:05
Oke dan schop ik 'm in dit forum weer omhoog ;) Als iemand een suggestie heeft op de bovenstaande vraag.... :)

Een hele zooooi

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

kickerdekickkick!!!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 16:41

Metzie

Nyaano !

Volgens mij is dit niet mogelijk. Outlook express is niet ingericht voor multi-user omgevingen. Dan zal je normale outlook moeten gebruiken, dan kan je gewoon een centrale PST laden met adressen erin, of connectie maken met een exchange server die alle adressen beheert.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

kijk...
kun je me dan wat meer vertellen over die centrale PST in outlook (XP)??? Hoe werkt dat??? Je zou me er erg mee uit de brand helpen... Ben aant proberen een LDAP Server aan de gang te krijgen, maar daar trapt Outlook niet helemaal in... (kan niet bewerken)...

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 16:41

Metzie

Nyaano !

IK kwam toch nog wat dingen tegen over meerdere wabs in outlook express. Zover ik lees kan je inderdaad maar 1 wab tegelijk als primary ingesteld hebben, maar je kan wel meerdere waps openen.

http://insideoe.tomsterdam.com/tips/morewabs.htm
(zoekquery http://www.google.fr/sear...s&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en )

In outlook kan je via file->open extra pst files openen. En in PST's heb je een kopje "contacts" waar je al je adressen bewaart. Als je die betreffende PST op een netwerk share zet en die dan opent, heb je een extra adresboek erbij. IK weet alleen niet 100% zeker of je 1 file met meerdere users kan openen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Goed gezocht. Maar eeeeehm, zou je in het vervolg even hetzelfde als bij een nieuwe topicstart kunnen zetten als je een topic zo kickt, of op z'n minst iets zeggen over versies enzo: toch wel iets veranderd sinds 2001 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 05-12-2003 23:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ah, nouja, goed... In iedergeval wil ik dus in Outlook XP een gedeeld adresboek laten draaien op drie computers... (zie m'n eigen topic: Mail & Printservertje opzetten)
Maar dat wil niet zo lukken dus... Had een leuk proggie gevonden... Van 602 software; 602pro lan suite... Met LDAP server... Maar krijg dat met geen mogelijkheid aan de praat met Outlook XP... Maar als eventuele tips ook in mijn topic terecht kunnen komen; ook prima ;)
Pagina: 1