Toon posts:

Topic Weg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

mijn topic is weg, tweemal een topic gepost over hoeveel een cd weegt, als ik verniuwd zegt ie dat ik geen toegang heb tot dat forum, ik ben ingelogd, staat het in de HK ofzow, hoe krijg ik daar toegang tot?

grtz

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Deze staan in Stuffis Generalis

Gewicht CD!!

Gewicht CD!

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/35432]Klik hier voor extra info[/url]

Verwijderd

Topicstarter
tjah alle 5 de links aan geklikt:

[error]
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net

[/error]

wat is dit, op de main page zie ik general stuff ook niet, best vaag

Verwijderd

Lees eens een Faqje.

[topic=192344/1/50]

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Betreffende Stuffis Generalis: De openstelling van SG is een privilege die users krijgen na 1 maand. De user kan dan andere onderwerpen volgen die verstrooiing geven en ff niet over PCs gaan. Het privilege van SG is echter geen Recht, aangezien dit forum eigen (open) regels heeft. Users die de SG regels moedwillig of herhaaldelijk negeren/overtreden raken hun privilege kwijt. De crew behoudt zich dus het recht voor om zowel de privileges als topics van SG te overwegen en daarnaar te handelen.
In de eerste plaats is het forum bedoeld voor de users, maar de crew in de vorm van Adjes en Modjes zorgen ervoor dat het forum ordelijk blijft. Geef de crew dus altijd het voordeel van de twijfel aangezien de crew meer dan anderen graag een normaal en eerlijk forum willen handhaven (de crew bestaat uit users die namelijk heel erg betrokken zijn met GoT en de extra functies hun mogelijk stelt om ook meer te doen).
Extra aanvulling:
SG en NSTM krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt (alle forums behalve de HG General Chat + LA en SU
Je moet dus nog ff doorposten :)
Pagina: 1