ik heb van alles geprobeerd om met een team te spelen tegen een ander team. maar het lukt niet! wie kan mij helpen??
Verwijderd
ik wel vaak genoeg op een kleine LAN met z'n twee' 't spel gespeeld wat ook veel gein is, maar 2 teams tegen elkaar.. neh, nooit geprobeerd
trouwens, ik vindt DeltaForce1 beter dan 2, omdat die minder lag geeft tijdens spelen
trouwens, ik vindt DeltaForce1 beter dan 2, omdat die minder lag geeft tijdens spelen
Verwijderd
Volgens mij bedoelen jullie nu dat je een netwerk tussen twee computers hebt en dat je dan via multiplayer tegenelkaar gaat met zijn tweeën.
Ik heb dat thuis genoeg gedaan en dat is echt
lachen om elkaar de pijp uit te schieten een hele dag.
Ik heb dat thuis genoeg gedaan en dat is echt
lachen om elkaar de pijp uit te schieten een hele dag.
Verwijderd
Eagle: dat zei ik toch 
een LAN is altijd een netwerk van 2 of meedere computers thuis of ergens in een hal of zo
Relneger: bij multiplayers een new game openzetten met jouw (of een andere computer) als host)
De andere (of jij als je geen host ben) kunnen dan op z'n ip inloggen onder multiplayer en dan join game. Er verschijnt dan vanzelf (als de LAN-connectie tussen jullie computers goed werkt) de game te zien van de host
succes
als 't nog niet wel moet ik eerst 't spel op m'n computer installeren, dus 't ging nu vanuit m'n blote bolletje

een LAN is altijd een netwerk van 2 of meedere computers thuis of ergens in een hal of zo
Relneger: bij multiplayers een new game openzetten met jouw (of een andere computer) als host)
De andere (of jij als je geen host ben) kunnen dan op z'n ip inloggen onder multiplayer en dan join game. Er verschijnt dan vanzelf (als de LAN-connectie tussen jullie computers goed werkt) de game te zien van de host
succes
als 't nog niet wel moet ik eerst 't spel op m'n computer installeren, dus 't ging nu vanuit m'n blote bolletje
Pagina: 1