Dual screen over lan

Pagina: 1
Acties:

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20
Hey mensen
ff een vraagje is het mogelijk om via een LAN twee monitoren te gebruiken voor 1 programma.
Het probleem is namelijk dat ik het programma stardraw gebruik alleen heeft het zoveel (pop-up)menu`s dat ik graag de menu`s op mn 2e pc wil hebben en het constante, gerenderde beeld op m andere. Het gaat hier dus om 1 programma! Is hier software voor?
Thanks!
LAterz
A.sprine

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DUBBELPOST!!! |:(

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Je wilt dus 1 programma op 2 pc's draaien? Volgens mij gaat dat niet (of je hebt heel speciale en dus dure software nodig).

• Fatalharry
  • Laatst online: 20-08 12:48
Misschien een videokaart met twinview een optie?

dat lijkt me een betere oplossing dan een 2de pc.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.computersecurity.nl/images/foto33.jpg

Slot!

• Asprine
Sorry, voor de dubbelposte,Tja je bent een dickhead die snel een antword wil of je bent het niet...

Maar anyway.
het is dus niet mogelijk om een gedeelte van het beeld signaal van een programma te versturen naar een andere pc... via een lan

• Asprine
heb namelijk al een lan liggen en anders moet ik weer een twinview kaart aanschaffen...

• Operations
  • Laatst online: 03-08 22:40
Nee volgens mij is het idd niet mogelijk om dat over een lan te doen.

* Operations geeft je even een off-topic tip voor een goede twinview kaart: Matrox G550 dualhead. *D

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Koop gewoon een Matrox kaart ;)

Je kunt wel een scherm klonen over LAN, maar dual view werkt niet.

Verwijderd

Wat een leuke zou kunnen zijn is VNC gebruiken.
PC1 is vncserver, waarmee je kunt renderen. Met PC2 log je in met vncclient op de PC1 en kun je het beeld overnemen, en bedenk ik me dat dit niks oplost... :? In ieder geval leuk geprobeerd.
Tenzij je VNC kunt vertellen om niet het scherm over te nemen, maar slechts een deel van de sessie, misschien kan pcAnywhere dit trouwens wel bedenk ik me nu.
Hoe dan ook, lekkere vage post, ik denk dat ik maar eens weekend ga vieren.... :Z
Pagina: 1