Toch maar eens een andere sig bedenken :P
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ja dat wisten we nu wel hoor.Op donderdag 11 oktober 2001 15:50 schreef jelmervos het volgende:
Had ik al gezegd dat hetOp donderdag 11 oktober 2001 15:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ja dat wisten we nu wel hoor.
is ?
Aannames zijn fataal.
Kromme zin, twee tijden door elkaarOp donderdag 11 oktober 2001 15:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het
is ?
![]()
hehe, net of doe jij nooit iets verkeerd?Op donderdag 11 oktober 2001 15:53 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Kromme zin, twee tijden door elkaar![]()
is dit expres of nietOp donderdag 11 oktober 2001 16:11 schreef jelmervos het volgende:
hehe, net of doe jij nooit iets verkeerd?
Ik tel er maar 5Op donderdag 11 oktober 2001 16:14 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Met je 28 regels sig
Verwijderd
Onze sigs zijn iig nuttigOp donderdag 11 oktober 2001 16:17 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Ik tel er maar 5
Aha 
Bij deze wil ik de volgende mensen bedanken: RobinVR, DMaarten, GaMeOvEr, jelmervos, nog een keer GaMeOvEr en mijn moeder
Allemaal bedankt.
Bij deze wil ik de volgende mensen bedanken: RobinVR, DMaarten, GaMeOvEr, jelmervos, nog een keer GaMeOvEr en mijn moeder
Allemaal bedankt.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Geen dank jonge, graag gedaan.Op donderdag 11 oktober 2001 16:44 schreef Mobster het volgende:
Aha
Allemaal bedankt.
Koud he?
Nou
Nou
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Heb je de complete lijst ook van je sig?? Ben zeer benieuwd!Op donderdag 11 oktober 2001 16:30 schreef Zef het volgende:
[..]
Onze sigs zijn iig nuttig
Pagina: 1