ik heb Halflife en mods en speel deze dan ook zeer vaak, niet zo lang geleden heb ik ontdekt dat je de standaard 72 fps kan verhogen (fps_max 9999) nu haal ik constant 85, en nu kwam ik er gister achter dat diot mischien het limiet is waarop mijn monitor en video kaart draaien (85Hz) is dit zo? en zo jah, kan ik het verhogen?
ja het kan
ga naar eigenschappen van je beeldscherm reso's. kies daar
Geanvanveerd -> Geforce (type) -> Additional Properties -> OpenGL settings -> Vertical sync --- moet op Always OFF]
btw hl kan niet hoger dan 100 fps
beste kan je doen fps_max 99.9
zodat je geen last heb van 2 cijfers naar 3 cijfers over gang
Geanvanveerd -> Geforce (type) -> Additional Properties -> OpenGL settings -> Vertical sync --- moet op Always OFF]
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
ik zie die vertical sync niet hoorOp donderdag 11 oktober 2001 15:13 schreef Bass64 het volgende:
ja het kan
Even de nieuwe detonators halen van www.nvidia.com .
die heb ik!Op donderdag 11 oktober 2001 15:28 schreef wacko het volgende:
Even de nieuwe detonators halen van www.nvidia.com .
i kzie het gewoon niet, waar staat het ergens op dat opengl tabblad?
Zorgt dat het ene beeld niet word afgebroken voor het volgende beeld, want anders krijg je "tearing"Op donderdag 11 oktober 2001 16:03 schreef SamoTh het volgende:
Waar is dat vertical sync dan eiglek goed voor ?
They made me do it.
Jap... hij past de fps aan op de refreshrate van je monitor.Op donderdag 11 oktober 2001 16:06 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Zorgt dat het ene beeld niet word afgebroken voor het volgende beeld, want anders krijg je "tearing"
licht misschien aan je Half-life instellingen fps_max 9999 kan niet. 100 fps is max bij HL
Verwijderd
waarom zet je dit dan uit ??? en al zeker wanneer je een crappy monitor hebt ??Op donderdag 11 oktober 2001 17:10 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Jap... hij past de fps aan op de refreshrate van je monitor.
Nope. doe maar eens een timdemo, dan zie je dat je veel meer FPS hebt, Het net_graph thingie geeft gewoon niet meer aan...Op donderdag 11 oktober 2001 18:27 schreef Lawtje.com het volgende:
licht misschien aan je Half-life instellingen fps_max 9999 kan niet. 100 fps is max bij HL
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
tja, 85 en 100 scheelt niet veel nee, ik dacht dat halflife unlimited kon (net als quake 3 (Op donderdag 11 oktober 2001 19:21 schreef KDZ het volgende:
Enneh, waarom wil je meer als 60 FPS, loopt toch perfect man, en zonder vertical sync ziet het er IMHO niet uit man...
maar ik zie geen vervormingen ofzo hoor en ik heb geen crappy monitor! GRRRR ik heb een a705mt 17" van iiyama
JeanLucPicard's config.cfg:Op vrijdag 12 oktober 2001 00:08 schreef ubermaestro het volgende:
is het niet max_fps ipv fps_max
fps_max "100"
je kan het zo onthoudenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:08 schreef ubermaestro het volgende:
is het niet max_fps ipv fps_max
vroeger was het
fps_modem
en
fps_lan
en nu is het veranderd naar fps_max
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Mijn eigen tweaking guide: http://members.chello.nl/m.lanphen/fps
Werkt voor alle games als je een nvidia kaart hebt....
Werkt voor alle games als je een nvidia kaart hebt....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Pagina: 1