Toon posts:

asp cursus/opleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste got'ters,

Ik kan van mijn baas een cursus asp krijgen, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Het betreft geen online cursussen, maar echt een cursus met een "menselijke leraar" :-) (als het kan een vrouwelijke natuurlijk). Weet iemad of er ook bepaalde instituten zijn of is er iemand die goed ervaringen heeft met een bepaald instituut.

thnx

ps: heb de search gebruikt, en ik weet niet of deze topic hier hoort >:)

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ioc.nl

Verwijderd

Zeer goede ervaringen met infosupport.nl, deskundige leeraaren met behoorlijk wat praktijk ervaring altijd.

Verwijderd

Heb geen ervaring met cursussen maar Google gooide er al een hele bak uit.

Zie bijv. http://www.aspnl.com/aspnl/nl/cursus/

Enjoy :)

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 20:49
Ik heb alleen de online dingen gedaan bij aspnl.com (toen ik begon) maar die zijn echt perfect. Dus ik denk dat het wel een goede is...

Verwijderd

Topicstarter
thnx iedereen, zal ff alles bekijken

greetz

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 11:38
dan heb ik nog een vraag, ik werk nu, en als vrijetijds besteding doe ik het 1 en ander met ASP, ik ben redelijk goed, maar kan niet overweg met de "termen" van ASP, ik weet alleen wat wat doet en hoe je iets doet, zeg maar, dus alleen praktijk geen theorie, ik zou graag een Prof ASP programmeur willen worden om sites te bouwen, nu ben ik sysbeheerder, ik ben 19jaar en wil op me 21ste een HBO toelatings test doen om nog naar school te kunnen, of misschien een jaartje AVONDSCHOOL havo doen. (hmz), nou is me vraag, waar de heck zijn de ASP-HBO opleidingen als die er auberhaupt zijn? :? of heeft iemand een asp opleiding genoten? dus echt als SCHOOL en niet als cursus, ik zou er later zoooo spijt van krijgen als ik het niet zou doen ben ik bang, een aangezien dit een geschikt topic was om het even te vragen, dus bij deze... wie ow wie?

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 08:51 schreef Mister_X het volgende:(hmz), nou is me vraag, waar de heck zijn de ASP-HBO opleidingen als die er auberhaupt zijn? :?
Dan zal je toch enofandere informatica opleiding moeten zoeken.. ASP is eigenlijk maar simpel en met een paar maandjes werken daarmee in een professionele omgeving weet je daar echt meer dan genoeg van.

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Als je een echt theoretische achtergrond wil krijgen zou je ook kunnen denken aan een serie AMBI modules. Niet dat die nu zo vreselijk boeiend zijn, maar het is wel een diploma dat overal erkend wordt en je kunt op die manier ook al iets hebben dat gelijk staat aan een HBO-propedeuse.

With the light in our eyes, it's hard to see.

Verwijderd

Sowieso om te leren programmeren ben je beter uit op een MBO Informatica opleiding denk ik. HBO Informatica is veel breder, en programmeren is maar een klein onderdeel ervan, afhankelijk van welke school je naartoe gaat.

Als je nu MBO kan starten is dat beter dan te wachten en een jaar avondschool te gaan doen, want trust me avondschool is best zwaar vergeleken met een dagopleiding.

Verder is de terminologie iets wat je langzaam maar zeker leert. Lang niet alles leer je op school, een heleboel leer je ook zelf, en meestal door eens een boek erbij te pakken i.p.v. direkt te gaan coden.

Als je het concept van iets (zoals ASP, databases, SQL, etc) begrijpt vallen alle puzzelstukjes sneller op zijn plaats dan wanneer je bij de puzzelstukjes begint en langzaam het concept gaat begrijpen. Veel mensen laten het echter na om buiten school om een boek te kopen en lezen en zo veel sneller te leren dan door de hele tijd maar zelf te prutsen.

HTH :)
Pagina: 1