"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Als DOTT trouwens stilvalt voor een dialoog, moet je even saven en dan weer laden, dan gaat de dialoog verder.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Het geluid van de spellen wordt door SCUMMVM doorgeleid naar de Windowsgeluidsdriver dus je hoeft verder niks meer in te stellen. Lees als je met SCUMMVM gaat werken wel even de site door omdat je diverse parameters mee moet geven per spel.
Voor DOTT heb ik hier:
"C:\Program Files\ScummVM\scummvm.exe" -f -pt:\dott\ tentacle
En voor Sam & Max:
"C:\Program Files\ScummVM\scummvm.exe" -f -pf:\samnmax\ samnmax
Deze regels kun je 1-op-1 overnemen als je een snelkoppeling maakt voor de spellen (dubbelklik op icoon en spel start > je hoeft niet eerst SCUMMVM zelf te laden). Vervang het eerste gedeelte naar waar je SCUMMVM hebt staan (de genoteerde is de standaarddir) en de f: achter de -p door de CD-Romletter die je gebruikt. Dit alles zou dan moeten werken inclusief ondertiteling
Heej, Yarvieh, hulp nodig bij DOTT? Zo ja, laat het even weten
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
Blijft toch behelpen, veel spellen en dan met name de echte oudjes willen toch gewoon echt niet werken onder windows XP. Helaas.
Ach ja, weer een reden om de oude computer niet weg te gooien
Bij werkt dat scum niet goed, het geluid hapert. Bij VDMSOund werkt het geluid prima alleen ik zit met die dialogen, die blijven hangen. ik kan die parameters niet vinden op die site trouwens.
[ Voor 13% gewijzigd door Sneak[3G] op 20-06-2003 11:38 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
De parameters voor SCUMMVM vind je in de Readme, die overigens ook op je HD staat als je het hebt geïstalleerd.
Ik zal er wel even bijzeggen dat SCUMMVM het standaard optiescherm vervangt met die van SCUMMVM zelf. Het scherm opent nu met F5 in plaats van de originele F1, en da savegames zijn onderling niet uitwisselbaar. Installeren van de hele spellen (voor zover dat was bij DOTT en SnM) is niet meer nodig. Wat ik wel mis is de functionaliteit om de ondertiteling sneller te laten scrollen wat je nog in het origineel had, maar dat zou voor de die-hard LucasArts-fan geen probleem mogen zijn