HL tatoo of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
ik zat er over tedenken een tatoo tenemen van HL. ik speel het al vanaf het begin...

maarja wat denken jullie mede tweakers er over?
en hebben meer tweakers een tatoo van een game?

p.s. ik post het hiet omdat ik het van gamers wil weten en niet van andere soort tweakers

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
niet erg slim.! sorry! zou het zelf nooit doen.

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:34

Richard

Kuru Kuru Kururin

Niet Doen

Wat zou je er nu van vinden als ik met het logo van MegaManIII op mijn rug zou lopen.

Voor nu is het een heel erg leuk ID, maar op lange termijn niet echt.

Ik heb er zelf ook 1, Ik heb de helft van mijn nickname genomen "RDK" (Zijn overigens ook mijn initialen :P ) Erg raar als dat nog zal veranderen in mijn leven, en is wel makkelijk als ik ooit nog eens geïdentificeerd moet worden als ik in de gracht lig ofzo.

20*350ZO45°

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik zou het ook niet doen. Nooit iets nemen wat over kan gaan na een tijdje, zoals de liefde voor een computergame.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dan had ik nu een tattoo van een P-38 lightning op mijn rug gehad.. heb 1942 helemaal aan gort gespeeld in de speelhal toen ik jong was. :)

Ben ik ff blij dat ik dat niet gedaan heb!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Dracul
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Op zich is het een leuk idee. Maar inderdaad, hoe lang blijf je dat leuk vinden een tatoo van Half-Life. Was je trouwens van plan om het Half-Life-symbool te laten zetten of iets anders.

Ik heb zelf 3 tatoo's, waarvan 2 naar eigen ontwerp en de ander is het symbool van J.R.R. Tolkien. Krijg ik nooit spijt van, alhoewel ik het minder vind dat Tolkien nu een hype gaat worden vanwege de films.

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 15:06 schreef Dracul het volgende:
Op zich is het een leuk idee. Maar inderdaad, hoe lang blijf je dat leuk vinden een tatoo van Half-Life. Was je trouwens van plan om het Half-Life-symbool te laten zetten of iets anders.

Ik heb zelf 3 tatoo's, waarvan 2 naar eigen ontwerp en de ander is het symbool van J.R.R. Tolkien. Krijg ik nooit spijt van, alhoewel ik het minder vind dat Tolkien nu een hype gaat worden vanwege de films.
ja het HL symbol
heb mijn desktop, mijn pc kast en mijn laptop daar al op aangepast. ik wil zelf mijn scooter het logo er nog gaan opspuiten

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zie je al een oude opa met een enorm Half-life teken op de rug ? Loopt ie over de camping en dan roept een ander opa-tje:"Hey dude! Strakke tatoo man, Half-life rocks!"

Nah... ik zou het niet doen maar jah er zijn mensenAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/nooo.gif

Verwijderd

Ik heb een tattoo van mijn clantag , [B$C] op mijn arm , Vond het orgineler dan zo'n standaard sterrenbeeld ofzo.

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
krijg je spijt van of het moet een hele kleine zijn

...

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op zich is het logo van Half-Life wel een mooi logo, wat ook lekker klein kan. En die lambda zou ook ergens anders van kunnen zijn.

Verwijderd

hoe leuk je het ook vind... ik zou het niet doen.. waarom zou je het wel doen? een grote tijger op je arm is wel stoer, maar het HL teken.. krijg je later alleen maar spijt van denk

Verwijderd

T'is idd een mooi logo..maar ozu het zelf ook niet doen..

Verwijderd

Waarom niet???

ALs je een echte fan bent moet je het gewoon doen.

En als je op Halflife uitgekeken bent heb je altijd nog de Griekse letter Lambda op je lijf staan :)
Dus dan zoek je een griekse vriendin wiens naam met die leter begint. ;)

Verwijderd

wat ? een echte of die opplak rotzooi >?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Niet doen.

Neem dan maar 20 keer een henna op dezelfde plek zodat het echt lijkt.
Een domme kennis van mij had 7 jaar geleden de Tazmanian devil (van die tekenfilm) op zijn kuit getatoeerd met kleur en al ongeveer 20 cd groot.

Wat denk je, heeft hij al spijt? DUHH ja.

Okay, het H.L. teken is veel cooler maar daar loop je dan over 20 jaar nog mee hoor! Mijn vriendin heeft ook een tatoo en daar heeft ze ook spijt van. Een tatoo is NU stoer. Echter als je straks 30 bent, draait het leven niet meer om stoer zijn..... en dan? Lazeren? die technologie is nog niet goed genoeg. Er blijft echt een VET litteken over.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.gameweb.gr/cabal/tatoo.jpg

Jaja... een echte quake3 tatoo... zal alleen zelf nooit een tatoo nemen, en dus al helemaal niet van een game!

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

mij niet gezien vind tatoo sowieso zonde je komt er nooit meer van af (i.i.g niet zo makkelijk)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:41

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 11 oktober 2001 16:09 schreef Sjeik het volgende:
[afbeelding]

Jaja... een echte quake3 tatoo... zal alleen zelf nooit een tatoo nemen, en dus al helemaal niet van een game!
|:(

Gamen is leuk, maar om nou een tattoo van je favo game op je arm te zetten :?

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 00:04

Psychoot

1337n00b^

Is wel stoer, ik zag afgelopen weekend op een LAN-Party van in de 40 rondlopen met een UT tatoo op zijn arm. Zag er stoer uit. www.ambience.nl/freelan staan er foto's van, wel ff zoeken maar ze staan er :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zo'n Q3A tattoo is wel kick... todat Q4 uitkomt natuurlijk. :P

Kan je beter denk ik een muis of keyboard op je arm tattoo'n.. ? :) Nah een tattoo moet echt iets heel persoonlijks zijn, vind ik dan..

En al mag ik dan nog zo'n ervaren Falcon4 speler zijn, ik ga echt geen F-16 op mijn arm tattoo'n. Alhoewel ik wel serieus aan een Wolfhound (32nd FS logo) of een "Phantom" ventje heb zitten denken.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1