Toon posts:

Red Alert 2 zonder gebouwen???

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje voor een collega van mij. Hij heeft sinds een paar weken een nieuw systeempje. Een Amd 1.33 + Asus mb, Geforce 2 64 MB 512 Mb Ram sb live ..... Maar het probleem is dat hij onder zowel win98 en win2000 bij Red Alert 2 geen gebouwen op het speelveld ziet (wel units enzo) Westwood tech support zegt dat dit een probleeem is tussen zijn videocard en de drivers. Maar hij heeft een Gf2 met de laatste detonator drivers lijkt me niet echt een voedingsbodem voor problemen. P.s. ik heb dezelfde videocard + nieuwere drivers en kan Red Alert 2 zonder probelemen spelen onder 98 2000 en XP. We heeft er een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft em wel legaal toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry vergeten bij te zetten. Hij is volledig legaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

vaag herinstall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik geloof dat bij de illi versie zonder goede na 2 minuten all je gebouwen ontploffen toch? Dan zal het spel wel over zijn. jou probleem is dus anders. Wel vaag hoor. Heb je al een nieuwe install geprobeerd, nieuwe/andere drivers voor je vid card, etc?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb het al gereinstalled enne andere drivers voor de videocard lijkt me niet nodig aangezien ik met dezelfde kaart en drivers ook zonder problemen speel. Maar ik zal wel ff zeggen tegen hem dat hij zijn oude drivers die bij de card zaten ff moet installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 14:41 schreef Dinictus het volgende:
Ik geloof dat bij de illi versie zonder goede na 2 minuten all je gebouwen ontploffen toch? Dan zal het spel wel over zijn. jou probleem is dus anders. Wel vaag hoor. Heb je al een nieuwe install geprobeerd, nieuwe/andere drivers voor je vid card, etc?
crap. doet ie alleen als er iets mis gaat met de install. Ik heb zowel de originele als de niet orignele (altijd handig 2 pc's die verspreid zijn over 100 km).

maar ff weer on topic. Dit is we leen erg vaag probleem. Ik zou toch andere drivers proberen of dxversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik ben dus die collega, even voor de duidelijkheid.
Heb het probleem gehad met verschillende videocard-drivers, zowel die van de fabrikant als versch. detonator drivers.
Westwood zelf meldt ook dat het drivers/ directx gerelateerde ellende is, maar verschillende uninstalls met reg-cleaning hebben niks geholpen.
Had toch maar besloten om Yuri's revenge te kopen, gewoon ff proberen, en die doet het wel gewoon. Alleen RA2 nog steeds zelfde gezeik.
Wie het weet mag het zeggen, ik wordt hier gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad wel heeeel raar.

Maar kun je wel verder bouwen??

Bijv. na het plaatsen van een ontzichtbare warfactory kun je dan wel tankjes bouwen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Welke directX versie? Installer anders ff DX8.0a overnieuw.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ra2 patch installen (1.07 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 15:23 schreef Kiekejan het volgende:
Inderdaad wel heeeel raar.

Maar kun je wel verder bouwen??

Bijv. na het plaatsen van een ontzichtbare warfactory kun je dan wel tankjes bouwen??
Yup, dat kan wel, alleen het is vrij kut om een enemy-base te destroyen als je die base niet ziet. Kost veel vliegtuigjes door verrassings-afweergeschut enzo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 15:36 schreef Nosfer@tu het volgende:
Ra2 patch installen (1.07 geloof ik)
Die patch voor game.exe zit ook bij Yuri's revenge ingebakken. Helpt nada dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 15:31 schreef tazzman het volgende:
Welke directX versie? Installer anders ff DX8.0a overnieuw.
Ik heb idd 8.0, en al veel gereïnstalled, elke keer dat ik video-card drivers herinstalleerde.
Pagina: 1