Op donderdag 11 oktober 2001 18:41 schreef twixx het volgende:
Geachte heer/mevrouw Sproggle,
Begrijpt u mij goed, mijn voorkeur gaat naar de Linux dijk uit, maar dat was in deze zake niet het topic. En als er dan toch een keuze gemaakt moet worden tussen 2, uw woorden, 'kwaden', dan lijkt mij het Microsoft Windows 2000 Server systeem waarvan de licentie ongeveer 1.000,- bedraagt, een juiste keuze.
Ik wil u in deze alinea toch even wijzen en indien nodig drukken op de functionaliteit van een service pack of hotpatch. Deze verzameling van geteste patches zijn zeer bruikbaar. Mocht het zo zijn dat er informatie van de server naar M$ wordt verstuurd dat kan ik me daar alleen maar voordelen bij indenken. M$ kan hier ook reageren door modules gericht op stukjes hardware te schrijven óf door service packs en patches op 'meest gebruikte' machines te testen.
Gaarne wil ik nog even inhaken op uw verhaal. Volgens u is de 'Linux dijk' niet aan de orde in dit topic, dan vraag ik mij nu toch serieus af waarom het 'Zandzakken OS Win2K' zijn intrede doet in dit topic en het van uw kant steun krijgt?
Overigens kun je bij mij ook een windows XP licentie kopen voor Fl. 1000,- als je daarop je keuze van server OS basseerd.
offtopic:
Matrix wel, swordfish niet.. BTW ik stuur je zo ff logins voor de nieuwe leech server.