IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk
Verwijderd
TIP: Nieuwe PCI 128 van Creative ering voor 70 piek ofzo.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
heb het zelfs een keer opgelost met stekker omdraaien
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Maar zou het misschien kunnen liggen aan die TV-kaart? Dat die conflicteert met iets anders?
stekkertje van de geluidskaart omdraaien? nah denk het nietOp donderdag 11 oktober 2001 14:47 schreef Redkef het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet aan had gedacht. Maar ik ben laatst verhuisd, en ik haal wel vaker de stekker uit mijn PC, dus die is vast wel een keer omgedraaid. Of bedoel je het stekkertje van de geluidskaart?
Maar zou het misschien kunnen liggen aan die TV-kaart? Dat die conflicteert met iets anders?
en een conflict met tvkaart lijkt me nogal sterk eigelijk, vooral als het pas na 3 uur is
draai voor de gein de stekker (voedingsstekker dus, die naar het stopcontact gaat
Verder hep ik um nou geaard op mun verwarming (er zit geen randaarde in het stopcontact en dat scheelde ook).
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb hier op het werk precies hetzelfde. Na een uurtje of 4 begint opeens de interne geluidspeaker (soundkaart zit aan interne speaker gekoppelt) te ruizen. Alsof je een expresso automaat op je buro hebt staan
Wat idd alleen helpt is stroom eraf en dan weer opnieuw. Vage is dat hij het afgelopen week niet meer heeft gedaan.
Snap er geen jota van
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Helpt dat niet, ben je toch van je frustratie af
Verwijderd
Kan ook zijn da thet bij opnemen staat dat weet ik niet zo meer 123, twas ook met mijn vorige geluidskaart zo.
suc6,khoop dat je er wat aan hebt.