geruis na +/- 3 uur computer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42
Mijn computer begint na een uur of 3 spontaan te ruisen, en dan uit de boxen. Resetten helpt dan ook niet, ik moet de compu even uitschakelen en daarna werkt het wel weer. Nu heb ik een niet veel voorstellend geluidskaartje erin, een Opti... nogwat(ben nu ff niet thuis) en gebruik ook Miro Pc TV. Verder heb ik het geluid ook via m'n stereo gelust. Beetje vreemd allemaal,

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik kan het zelf niet verhelpen..

IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk

Verwijderd

Geluidskaart die niet helemaal lekker is. Als je je PC uitzet haal je de spanning van je kaart af en kan hij vervolgens weer opnieuw vollopen met spanning.

TIP: Nieuwe PCI 128 van Creative ering voor 70 piek ofzo.

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:25
Ik ben een dikke leek, maar misschien moet je (de aansluitingen van je) geluidskaart aarden. Op die manier wordt er geen spanning opgebouwd...

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Dat heeft er nix mee te maken,... het signaal is al geaard. En ballanceren zal niet meevallen :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

yep klopt, computer helemaal aarden scheelt ook al...
heb het zelfs een keer opgelost met stekker omdraaien :? :? :?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Keida
ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet aan had gedacht. Maar ik ben laatst verhuisd, en ik haal wel vaker de stekker uit mijn PC, dus die is vast wel een keer omgedraaid. Of bedoel je het stekkertje van de geluidskaart?
Maar zou het misschien kunnen liggen aan die TV-kaart? Dat die conflicteert met iets anders?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001