Toon posts:

Seagate Helpdesk > Bcuda IV schijven + RAID 0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier eerst linkjes naar gerelateerde informatie van het snelheidsprobleem met de Cuda's IV in een RAID 0 opstelling.

http://www.geocities.com/teomorell/

http://www.storagereview.com/jive/sr/thread.jsp?forum=1&thread=17380

ik heb het probleem voorgelegd aan de helpdesk van Seagate in Nederland, de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg had nog nooit problemen gehoord over de snelheid ivm een RAID 0 opstelling. Ik heb het probleem doorgegeven, en de links die hier bovenstaan.

Ik hoop dat Seagate het probleem serieus neemt, en het met een firmware upgrade kan oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb weer een reactie van Seagate.
De schijven zijn niet geoptimaliseerd voor Raid 0. Onze engineers in
Amerika zijn bezig om aan dit probleem te werken, er is nog geen firmware
aanwezig om dit probleem op te lossen.
Ik zal u op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen
Hopelijk komt hier snel duidelijkheid over :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:57
Mooi dat ze er wat aan doen :)
Het RAID array van mijn twee cudas (III en IV) is evensnel als 1 cuda IV. Alleen bij defragmenteren gaat het een stukkie sneller, maar ik had toch meer van RAID-0 verwacht...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 18:59 schreef _JGC_ het volgende:
Mooi dat ze er wat aan doen :)
Het RAID array van mijn twee cudas (III en IV) is evensnel als 1 cuda IV. Alleen bij defragmenteren gaat het een stukkie sneller, maar ik had toch meer van RAID-0 verwacht...
ja mijn systeem is nete snel ... maar als ik in sisoft kijk dan blijkt het niet snel te gaan .... schijnt dus nog sneller te kunnen .... wachten op de firmware maar :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
BUMP

Hoe zit het hier nu mee :?

Ik kom er net achter dat ik vier maanden geleden een gigantische miskoop heb gedaan met mijn 2 Seagates :( Is er firmware te downen ergens ofzo? :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1