Toon posts:

Xbox geen 10 GB maar 8GB harddisk.. :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft heeft kennelijk geen zin om de xbox een succes te maken.. ze hebben zojuist bekend gemaakt dat de HD van 10GB naar 8GB gebracht wordt..

lees hier meer, vat dit aub niet op als spam ik probeer hier een discussie op te starten..

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik zal er niet wakker van liggen.

Ik dacht dat er altijd al een 8Gb in kwam te zitten.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
sloop je hem uitelkaar en pleur je een 100 gb schijf erin :D

Klaar is kees..

Daarna pleur je hem vol met illegaal gekopieerde software :D

w0000t xbox is gonna rule

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:44

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 11 oktober 2001 13:38 schreef WouteRF het volgende:
Microsoft heeft kennelijk geen zin om de xbox een succes te maken.. ze hebben zojuist bekend gemaakt dat de HD van 10GB naar 8GB gebracht wordt..

lees hier meer, vat dit aub niet op als spam ik probeer hier een discussie op te starten..
[off-topic]
He wouterje das lang geleden >:) Hoe is ie met je contacten bij LQD :P o ja de links in je sig / ondertitel mogen we ook niet opvatten als spam ?
[/off-topic]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
Shadow :)

ik kom eigenlijk niet meer op LQD.. soort van CS community, alleen maarlamers.. eerst in de goeie ouwe tijd.. oee dat was iets van n jaar voordat jij erbij kwam..

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 11 oktober 2001 14:08 schreef WouteRF het volgende:
Shadow :)

ik kom eigenlijk niet meer op LQD.. soort van CS community, alleen maarlamers.. eerst in de goeie ouwe tijd.. oee dat was iets van n jaar voordat jij erbij kwam..
offtopic:
Zat er al 2 jaar toen jij kwam :+ maar leuk geprobeerd :P

Verwijderd

Topicstarter
dan was je zeker een hele tijd er niet geweest, want ik zat daar al een maand of 7 toen jij kwam..

Verwijderd

Onzin, hij was er veel eerder, ga nou niet wijs zitten doen

Verwijderd

errr, MS heeft nooit gezegd dat er een 10gb schijf inkwam. Het is _ALTIJD_ 8 geweest. De 10gb waren geruchten die MS nu eindelijk de wereld uit heeft geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat heb je fout : Eerst werd gezegd 8 GB, later heeft MS officieel gezegd dat die 10GB werd en dit stond ook op de website enzow blabla.. nu is dus ook echt gezegd dta die is GEDOWNGRADE duzz..

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:50

franklin

denkt teveel...

ik denk dat ze toch proberen her en der te besparen op de produktiekosten! helemaal nu de ps2 sterk in prijs is gedaald en de gamecube zowieso al voor een lagere prijs in de markt wordt gezet...

ik moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar de xbox!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 11 oktober 2001 14:45 schreef WouteRF het volgende:
dan was je zeker een hele tijd er niet geweest, want ik zat daar al een maand of 7 toen jij kwam..
Klopt was veel aan het e-mailen met de "baas" toen
Op donderdag 11 oktober 2001 14:56 schreef ds het volgende:
errr, MS heeft nooit gezegd dat er een 10gb schijf inkwam. Het is _ALTIJD_ 8 geweest. De 10gb waren geruchten die MS nu eindelijk de wereld uit heeft geholpen.
Uhm ik weet ok niet anders dan dat het altijd 8 is geweest en dat er mogelijkeen 10 GB in zou komen maar dit waren geruchten ....

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 13:38 schreef WouteRF het volgende:

• Psychoot
  • Laatst online: 02-01 00:04

Psychoot

1337n00b^

boeien, X-Box = :r

Verwijderd

OH NEE!! 2 Gb minder, OP EEN CONSOLE!! Denk na, dan is het toch geen console meer te noemen? Ze steken nog steeds kop boven schouders uit vergeleken met de PS2 de DC en de GC. En de reden is volgens mij (ik heb die pagina niet gelezen), gewoon omdat anders ze verlies zouden draaien (echt waar, ze willen de beginprijs veeeeeeeeeel te laag maken, en dan komt het niet goed uit met de productiekosten).

Maar, Microsoft heeft al Bungie opgekocht, heeft al de sterkste console, zelfs met 8 Gb hebben ze nog meer hd-ruimte dan de andere consoles.... en je doet er moeilijk over?! Sorry, maar dat vind ik een beetje apart...

Verwijderd

Topicstarter
ja maar een HD is tegenwoordig zo enorm goedkoop, nee klopt niet echt : ik bedoel het verschil tussen een 8GB en 10GB HD is nauwelijks iets.. maarja..

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ach het lijkt zo erg op een pc dat ik er over denk om er van alles aan te veranderen. grotere HDD, mod chippie, betere CPU als dat kan

[topic=277839/1/50]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Kijk, dan hoef je dus geen Xbox meer te kopen... Want je weet dat een heleboel spellen tóch op de pc komen, en degene waarbij dat niet gebeurt, die worden dan geëmuleerd naar pc...

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Weet iemand waarom Microsoft toch Memory cards verkoopt? Lijkt me niet nodig met zo'n HD toch?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Memcards kan je meenemen he :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 19:07 schreef WouteRF het volgende:
ja zo'n X-Box niet.. heb je bijna een bestelbus voor nodig om hem te vervoeren :P

nah ja...
kan mij niet zo heel erg boeien, ik vind heel die X-Box de meest brakke console die er komt...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
10gb, 8gb, en meteen minder succes?

Pffft. Mierenneukert! ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 19:07 schreef WouteRF het volgende:
Ook voor de XBox zijn gewoon memcards te koop.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat was hier boven ook al gezegd..
Pagina: 1