P4 Voeding

Pagina: 1
Acties:

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik heb een a-open HQ-45 P4, 300 Watt kast en een Asus P4T mobo. Als ik veel tegelijk doe en het systeem word warmer gaat de voeding fan op een hoger toerental draaien. Maar deze gaat niet terug naar een lager toerental. Ik moet eerst de pc uit zetten.
Ligt dit aan de voeding of aan het mainboard.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

interessant... Ik krijg binnenkort dezelfde combinatie....

Systeem | Strava

Verwijderd

Zit in de regeleenheid van je temperatuurgestuurde fan. Kan je naar mijn weten helemaal niks aan doen.
.
tenminste ik heb nog geen oplossing gevonden voor dit probleem want ik heb het ook

gl

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Nah, dat zal wel aan de voeding liggen.. Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 fan door het mobo bestuurd wordt.. En je hebt inderdaad voedingen met temperatuursafhankelijke fan's..
Maar waarom het ding dan niet meer langzamer gaat draaien snap ik niet helemaal..
Blijft hij ook na een hele tijd idling loeien?

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Ik heb hem een keer een hele nacht aan laten staan maar hij blijf op het hoge toertental draaie. Pc afsluiten en weer aanzetten en mij draait weer normaal.
Op de website van a-open en asus kan ik hier niet over vinden.

Verwijderd

Check mijn sig voor me specs

Als ik die van mij tot de nacht aanlaat komtie nog steeds maximaal bij 52 graden ofzow... Ik heb een 400watt voeding, ook voor P4 want met mijn oude (was volgens mij 250 of 300 ofzow) kon hij het niet vinden met me Pentium 4 (en me mobo).
Pagina: 1