Vanochtend kreeg ik via een interne mailing het bericht door dat Microsoft heeft besloten om het MCSE NT4 traject NIET te laten vervallen.
In plaats daarvan blijft deze bestaan naast MCSE 2000.
Hieronder een hap uit de mailing die door Cramsession verstuurd is:
Mensen die als een dolle voor Accelerated of de losse examens gestudeerd hebben zullen hier enigzins van balen lijkt me.
Wat vinden jullie ervan??
PS : Als dit topic niet in het goede forum staat dan aub verplaatsen. Dit leek me de meest logische plek aangezien dit puur Microsoft gerelateerd is.
In plaats daarvan blijft deze bestaan naast MCSE 2000.
Hieronder een hap uit de mailing die door Cramsession verstuurd is:
Het wordt hier besproken op Cramsession.Cramsession News Flash:
Microsoft Makes Sweeping Changes To Its Certification Program
(10/11/01) - Cramsession has learned that Microsoft will make a public announcement today that will radically change the shape of its existing certification program.
The biggest bombshell: MCSEs certified on the Windows NT 4.0 track will NOT be de-certified after December 31, 2001, as was previously indicated. Instead, Microsoft is going to recognize two distinct MCSE categories: MCSEs on Microsoft Windows 2000 and MCSEs on Windows NT 4.0.
Microsoft is also introducing a new certification, the Microsoft Certified Systems Administrator, or MCSA. A new Microsoft exam is being created for this certification track, Exam 70-218, Managing a MS Windows 2000 Network Environment.
Mensen die als een dolle voor Accelerated of de losse examens gestudeerd hebben zullen hier enigzins van balen lijkt me.
Wat vinden jullie ervan??
PS : Als dit topic niet in het goede forum staat dan aub verplaatsen. Dit leek me de meest logische plek aangezien dit puur Microsoft gerelateerd is.