Toon posts:

Warhammer 40K

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er GoT-ers die dit spel spelen?

Ik ben gestopt toen de nieuwe regels kwamen en de Eldar Harlequins er uit werden gehaald, nadat ik er 20+ van had gekocht =/

toen vond ik het een stuk minder leuk.
Eldar ruhlt nogsteeds :D
Ik ben god van Eldar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, ik speel WH40k.

Ik spaar zelf de Blood Angels. Ik heb zo'n ~4000 punten en moet nog aardig veel schilderen (~35 modellen + LandRaider + LandSpeeder + 3 bikes).

Dark Eldar heb ik (nog) meer voor de sier, ik schat ~500-1500 punten.

Ik denk niet dat er nog veel mensen hier op zullen reageren. (Check search maar eens)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vind het zo`n gedoe. Ik speel dan liever Warcraft.
Laatst was ik bij zo`n zaak in Rotterdam (op de hoek bij Capri) en toen nodigde zo`n gast me uit om te spelen.

Dus wij spelen met die 80 dobbelstenen en die poppetjes etc. Die gast allemaal geluiden erbij maken etc (pssgggtt!!!gghhwwwtt!) en toen ging hij CHARGEN!!! (als die maten van hem erachter juichen etc)B leek ineens dat hij heel goed gegooid had ofzo (te merken aan het gejuicht van de gasten achter hem) Toen haalde hij inees 5 elfjes van mij weg want die waren "dood" Ik keek mij vriendin en beetje angstig aan zo van van: wat zijn dit voor gasten....

Hij had een soort mariniers en ik had elfen. Maar die mariniers waren veel sterken dan mijn elfen zei hij. (ja verzin het maar, ik geloof het wel) Toen heb ik verloren.
Omdat ik me omdraaide geloof. Da maniniers schoten de elfen dan in de rug o.i.d. Eng hoor.

Dus de gozer vroeg: "en!! ben je al enthousiast!!??" en liet me een starterskit zien van 250 gulden ofzo???
Zag er wel mooi uit maar daar heb ik toch echt geen tijd voor.

Tot zover mijn ervaring met Warhammer 40000.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 13:53 schreef Dinictus zijn ervaring met WH40k
ROFLOLPIMP,

Yep, dat zijn die gasten die bij de Games-Workshop werken...daar wordt je idd eng van. Dat overgedreven gedoe erbij allemaal. Ze moeten ook altijd winnen enzo. In plaats van ze nou zeggen hoe je iets het beste kan doen om hem te verslaan en zo een beetje bekendheid te geven aan het spel.

Ik begon met WH40k omdat ik het er gewoon leuk uit zag zien!
Ik heb dan ook al zo'n beetje 2,5 vitrine-kast-glasplaten vol staan ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

In die zaak kreeg ik heel erg het idee van 'dit kan niet lang goed blijven gaan' Er was geen hond binnen maar er zaten we 6 gasten personeel (al dan niet vrijwilligers)De meeste zaten dus van die tinnen slodaatjes (die echt cool zijn) te schilderen etc.

alle prijzen zijn ook aangegevn me stickers: rood is 200 gulden groen is 1000 gulden etc. Je moet wel rijk zijn en veel tijd hebben om het te doen.

Persoonlijk vind ik dus de spullen echt mooi maar het spel zucks echt big time. Zo`n vitrine daar kan ik dus wel inkomen, maar zo`n tafel, jaaah, eehhh. Neuh.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29
Een vriend van me in amerika speelt het. Ik vind het hartstikke duur. Als het goedkoper was, dan had ik het misschien wel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ik heb ooit zo'n miniatuur versie (poppetjes van zo'n 5 mm) hiervan gekocht maar moet eerlijk zeggen dat ik daar het gedult niet voor heb.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook een tijdje speler geweest van Games Workshop spellen maar kon het gelukkig altijd spelen met 4 a 5 vrienden. Geen gezeur dus met overfanatieke Geeks :r

Necromunda Speelde ik voornamelijk en dat vind ik nog steeds de leukste. Lekker kleine battles (12 poppetjes de man ofzo) en je characters ontwikkelen zich ook veel cooler als in een echt RPG. Skills en experience points en je moet ook wapens kopen en handelen. Was echt cool. (mijn Delaque Gang ruled nog steeds >:) )

Ook nog aan een klein legertje voor Warhammer begonnen, Dark Elves, Maar nooit afgemaakt:'(

Wat ik eigelijk het leukste vond was om het coolste (gemodde) character te bouwen met stukkies metaal en putty. En dat geniaal schilderen (textures)

Wat is er toch eigelijk weinig veranderd, snik... alleen doe maak ik nu liever mods op de comp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 14:28 schreef Dinictus het volgende:
Persoonlijk vind ik dus de spullen echt mooi maar het spel zucks echt big time. Zo`n vitrine daar kan ik dus wel inkomen, maar zo`n tafel, jaaah, eehhh. Neuh.
Valt reuze mee hoor (ik vind het erg kewl), je moet het alleen met een paar vrienden spelen en niet van die fanatieke verkopers. Een leuk legertje opbouwen en daar dan een avondje mee gaan vechten, potje bier erbij en een beetje kletsen e.d.

Persoonlijk vind ik WH40k een stuk leuker dan computer RTS-en, simpel omdat er veel meer bij komt kijken dan 'tank-rushen' en dat soort dingen. Zeker als je met een 'zwak' ras speelt zoals Dark Eldar ofzo, dan moet je echt gebruik maken van de omgeving en de krachten en zwakheden van 'je ras' kennen.

Maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Ik had wel al een paar potjes gespeeld, maar toen ik een paar maanden (nadat ik begonnen was met sparen e.d.) later in zo'n GamesWorkshop kwam vond ik ze ook een beetje té fanatiek. Vooral ook die geluidjes erbij e.d., ik lig al weer in een deuk als ik er aan terug denk.

Bovendien krijg je een beetje een raar beeld van WH40k als je de regels niet kent ... beetje 'ik doe maar wat want ik snap er geen reet van' beeld.

Ik denk dat het spel ook meer bedoelt is voor de wat 'oudere' bevolking (Lees: vanaf begin 20 met geld/tijd te veel e.d.) Ik snap dan ook niet dat die jongetjes van 10 er aan beginnen. Eer hun een beetje leger hebben zijn ze 3 jaar verder!

Helaas kan ik geen plaatjes laten zien van mijn legers: heb geen WebCam/DigiCam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe, die verkopers zijn idd altijd erg fanatiek :)

ik was ook zo, geluidjes maken enzo, mijn broer speelde het ook en me neef ook, thuis hadden we ook een oude tafel omgebouwd tot battle field, 1.5 X 1.5 meter, piepschuime hills, houten boompjes, en zelfs een piepeschuimen rivier!

dan speelde we een battle die wel eens 3 dagen kon duren omdat we ook andere dingen hadden te doen, elke dag schilderen! En ook nog eens de hele dag in de Games Workshop zitten, was als een tweede huis voor mij!!
Vet relaxed daar. Gratiz thee :D. Goeie muziek (die later wat rustiger werd en minder hard gezet, het zou de klanten weg jagen :D. Ik zou nog steeds mijn Eldar leger verder moeten perfectioneren, maar kheb er al een paar jaar geen zin meer in :) zie de allereerste post waarom :)

Dit topic wil wel lukken denk ik, als we nu allemaal niet in 1 keer zo't grote lap tekst (like this 8-)), maar kleinere stukjes wil het wel :)

Warhammer ziet er idd heel vaag uit voor beginners. Maar je moet het spel eerst leren kennen dus dat wil wel lukken. Je moet het (net als bier :)) leren te waarderen :7

Ik ken de nieuwe regels niet maar kan je nu ook in de rug schieten?? want volgens mij is dat dikke bullshit

Necromunda heb ik ook wel eens gespeeld, met een geleend team, kweet de naam niet meer. Ik vond het te veel werk, na de battle :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-10 07:44

Bloodclot

Jawier!

laatst is er toch zo'n 15 jaar oude jochie wereld kampioen warhammer geweest? stond in de krant...

ik heb fantasy roleplay gespeeld. en ik heb over fantasy battle gedacht, maar is nooit iets geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de rug schieten??? Niet dat ik weet!!

Er is wel een 'crossfire' regel. Dat is dat als je moet wegrennen en dat dan naar een vijandelijke unit doet die je 'opvangt', dat je dan weg bent!

In de rug schieten kan natuurlijk altijd...maakt alleen geen verschil uit (behalve bij tanks e.d. die vaak andere 'Armor values' heeft voor de 4 zijden).

Hoezo? Was dat een regel die zo'n GW ventje gebruikte? Ik hoorde via het WH40k forum dat ze dat soort dingen wel vaker deden.

PS als er iemand gaat beginnen met WH40k, bij aaagames.nl kan je een stuk goedkoper je spullen halen. Heb er persoonlijk (nog) geen ervaring mee, maar als ik weer stuff nodig heb ga ik daar maar eens m'n inkopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battles die meer dan 3 uur duren gaan meestal vervelen bij mij. Vandaar dat je een leger beter onder de 1000 pts kan houden. Best kut als je een leger van over de 4000 punten hebt.

Iemand Chaos LEgertje kopen? Noem het en ik heb het (Denk ik, wel weinig daemons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een High Elf leger en een Empire Battalion.

Maar ik denk toch maar dat ik BLOODBOWL ga doen, is maar 16 mannetjes ofzo. En nog heel erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 19:15
ik heb ook nog een darkangel leger hier staan.
staat momenteel te verstoffen gewoon geen tijd en geld meer voor. mn dreadnought ligt zelfs uit elkaar :) omdat ik em in 3dmax wou namaken :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/mech.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/mechmis.jpg

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whoa, wat vet!

ziet er goed uit. Heb je gewoon gekeken en lijntjes getrokken?? Of weer andere shit daar voor gebruikt?
Ziet er goed uit!

Doe je ook requests :P
Pagina: 1