hehe, die verkopers zijn idd altijd erg fanatiek
ik was ook zo, geluidjes maken enzo, mijn broer speelde het ook en me neef ook, thuis hadden we ook een oude tafel omgebouwd tot battle field, 1.5 X 1.5 meter, piepschuime hills, houten boompjes, en zelfs een piepeschuimen rivier!
dan speelde we een battle die wel eens 3 dagen kon duren omdat we ook andere dingen hadden te doen, elke dag schilderen! En ook nog eens de hele dag in de Games Workshop zitten, was als een tweede huis voor mij!!
Vet relaxed daar. Gratiz thee

. Goeie muziek (die later wat rustiger werd en minder hard gezet, het zou de klanten weg jagen

. Ik zou nog steeds mijn Eldar leger verder moeten perfectioneren, maar kheb er al een paar jaar geen zin meer in

zie de allereerste post waarom
Dit topic wil wel lukken denk ik, als we nu allemaal niet in 1 keer zo't grote lap tekst (like this

), maar kleinere stukjes wil het wel
Warhammer ziet er idd heel vaag uit voor beginners. Maar je moet het spel eerst leren kennen dus dat wil wel lukken. Je moet het (net als bier

) leren te waarderen
Ik ken de nieuwe regels niet maar kan je nu ook in de rug schieten?? want volgens mij is dat dikke bullshit
Necromunda heb ik ook wel eens gespeeld, met een geleend team, kweet de naam niet meer. Ik vond het te veel werk, na de battle