Toon posts:

Wat geldt er onder garantie bij Primafoon?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag weer het geluk gehad dat mijn telefoon kaduuk is gegaan door een stomme fout van me. Vraag me niet waarom... >:)

Er is een blikje frisdrank over heen gegaan en nu doet mijn beeldschermpje het niet meer, maar mijn telefoon zelf doet het wel!
Nu vroeg ik me af of iemand misschien weet of dit ook binnen de garantie/verzekering geldt van Primafoon.

Ik heb nog bij aankoop van mijn Nokia 3310 een 3-jarige garantie/verzekering afgesloten, maar ik benieuwd of dit er ook onder geldt... :?

Dus: is er iemand in de zaal dit mij dit kan vertellen??? :7
Alvast bedankt, anders kan ik voor niets naar Primafoon rijden! ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik dacht dat het zo was dat je bij je telefoonverzekering overal voor verzekerd bent, behalve juist het beeldscherm....weet het niet 100% zeker, maar ik geloof dat ik dat hier wel eens gelezen heb. In dat geval heb je waarschijnlijk pech.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou dus betekenen dat ik echt wel vette pech ga hebben vandaag! Aaarrrggghhh... :(

Nu maar afwachten of t'ie er beter van wordt als ik hem op de verwarming laat drogen... :?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Vochtschade valt NOOIT onder garantie/verlengde garantie.

Als je een abo hebt, + maandelijkse verzekering! wordt het wel gedekt, met eigen risico van (uitmijn hoofdje) 100 piek

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 17:50 schreef qless het volgende:
Vochtschade valt NOOIT onder garantie/verlengde garantie.

Als je een abo hebt, + maandelijkse verzekering! wordt het wel gedekt, met eigen risico van (uitmijn hoofdje) 100 piek
F*ck, dan ben ik dus echt de sjaak! :(
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar niets helpt en nog steeds blijft hij geen beeld geven.

Ik ga morgen eens even langs bij Primafoon, maar natuurlijk zal ik niet vertellen dat er vochtschade is ontstaan. Daar zullen ze zelf achter moeten komen... >:)

Op hoop van zegen, zal ik maar zeggen. Ik hoop maar dat er een vrouwelijke werkneemster is, kan ik nog altijd mijn mannelijke charmes in de strijd gooien! ;)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Jammer maar helaas...primafoon medewerker zal hem wel willen opsturen...maar als de monteur ziet dat het waterschade is (zien ze bijna altijd) dan komt ie ongerepareerd terug + 75 kosten....

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

idd, bij de helpdesk van dutchtone bellen er ook vaak mensen dat hun telefoon kapot is, vaak hebben ze hem dan laten vallen, of is er vocht in gekomen, geen garantie helaas :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 21:02 schreef qless het volgende:
Jammer maar helaas...primafoon medewerker zal hem wel willen opsturen...maar als de monteur ziet dat het waterschade is (zien ze bijna altijd) dan komt ie ongerepareerd terug + 75 kosten....
Ja precies, ze wilde hem inderdaad wel voor me opsturen, maar natuurlijk was ik mijn aankoopsbewijs vergeten! |:(
En ik ben ook bang dat ze dan ontdekken dat er waterschade is opgetreden.

Ik kan wel gaan kijken voor een andere telefoon denk ik... Baaluh! :(

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Displaytje kost maar 75 piek ofzo, dus echt zorgen maken hoeft niet.
Pagina: 1