Ik heb een AMD 1400 en er zit een FAN op maar als ik een tijdje game dan is hij al 57*C is dat warm, en hoe krijg je hem kouder?
Verwijderd
Die temp is wel in orde (wel een tikkie hoog, maar is ok)... wat je kunt doen om hem lager te krijgen :
- Arctic Silver ertussen
- Casefans plaatsen
- Betere cooler kopen
- Arctic Silver ertussen
- Casefans plaatsen
- Betere cooler kopen
Wat techwarrior zegt is allemaal waar, niet echt iets om nog duidelijker te maken
, mijn 1200 draait op dit moment 52 zonder dat ik iets doe.
20*350ZO45°
Ik zal een paar oplossingen opnoemen:
1. Stoppen met computeren
2. Gooi er een glas koud water overheen
3. Hang hem uit het raam
4. Koop een goeie cooler
5. Koop een nieuwe case
6. Koop casefans
7. Koop Arctic Silver II
Sorry, ik was net te laat
1. Stoppen met computeren
2. Gooi er een glas koud water overheen
3. Hang hem uit het raam
4. Koop een goeie cooler
5. Koop een nieuwe case
6. Koop casefans
7. Koop Arctic Silver II
Sorry, ik was net te laat
hey, mijn systeem bestaat uit: een amd athlon 1,4 ghz, een a-open hx-48 300watt met fan achter bij de voeding, een coolermaster ep5-6I11, een coolermaster case fan(af8-25im-75 voorin), een ati raedon 64 mb drr vivo en ik heb een cpu temperatuur van normaal 47 en max 51 graden, mijn case is normaal 41 en max 44.
je moet dus gewoon een paar casefans plaatsen. en btw voorin helpt ook!!!(vooral het verschil tussen max en normaal wordt kleiner en dat is alleen maar ok)
en dan trouwens maar hopen dat ie lagen dan 55 komt, dan is het wel ok
je moet dus gewoon een paar casefans plaatsen. en btw voorin helpt ook!!!(vooral het verschil tussen max en normaal wordt kleiner en dat is alleen maar ok)
en dan trouwens maar hopen dat ie lagen dan 55 komt, dan is het wel ok
___________________________*
Hmm.. Vind 57 graden niet eens zo gek veel..
En wat is eigenlijk het probleem.. Waarom zou je moeite gaan doen om het lager te krijgen als het systeem zo ook stabiel loopt?? Extra casefans enzo geeft ook alleen maar meer herrie..
Ik zou zoiets alleen doen als je echt wilt gaan overclocken.
En wat is eigenlijk het probleem.. Waarom zou je moeite gaan doen om het lager te krijgen als het systeem zo ook stabiel loopt?? Extra casefans enzo geeft ook alleen maar meer herrie..
Ik zou zoiets alleen doen als je echt wilt gaan overclocken.
Verwijderd
Ik heb ergens eens gelezen dat het maximum net iets over de 90 graden ligt, so why worry??
Laat ik 't zo zeggen. Voorbij de 90 graden fikt je proc door, voorbij de 60 graden (ongeveer) wordt ie zeer instabiel...
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
een vriend heeft es een keer met een 1.4 en een zwaar klote koeler 70 graden gehad...maar rots stabiel...dus 60 gradenOp donderdag 11 oktober 2001 14:03 schreef Aetje het volgende:
Laat ik 't zo zeggen. Voorbij de 90 graden fikt je proc door, voorbij de 60 graden (ongeveer) wordt ie zeer instabiel...
Kom op hey, al bijna een jaar geregged en nog niet die searchknop kunnen vinden ? 57c is niets...kan makkelijk.Op donderdag 11 oktober 2001 13:14 schreef mrdude het volgende:
Ik heb een AMD 1400 en er zit een FAN op maar als ik een tijdje game dan is hij al 57*C is dat warm, en hoe krijg je hem kouder?
In de faq staat zelfs een link naar een site waar je alle maxtemp voor elke tegenwoordige cpu kunt vinden.
Use the search?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230376/
Niet zeuren: ik wilde dat mijn proc zo koud was...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230376/
Niet zeuren: ik wilde dat mijn proc zo koud was...
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Omdat ik bang ben dat dit weer op een oneindige discussie uitloopt die al talloze malen eerder is gevoerd, zet ik een slotje met de hierboven genoemde argumenten.Op donderdag 11 oktober 2001 14:11 schreef KillerAce_NL het volgende:
Kom op hey, al bijna een jaar geregged en nog niet die searchknop kunnen vinden ? 57c is niets...kan makkelijk.
In de faq staat zelfs een link naar een site waar je alle maxtemp voor elke tegenwoordige cpu kunt vinden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Die AOpen kast heeft een voeding die ook naar de CPU blaast, dus het is een buitengewoon goede voeding die erin zit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()